کد خبر: ۴۳۴۰۶۰
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵

قرارداد350میلیارد ریالی ساخت کارخانه بازیافت زباله دزفول منعقد شد

رئیس کمیسیون خدمات شورای اسلامی شهر دزفول گفت:قرار داد 350 میلیارد ریالی ساخت کارخانه بازیافت زباله شمال خوزستان منعقد شد.
آفتاب‌‌نیوز :
فرهاد جاموسی جمعه شب در جمع خبرنگاران اظهار کرد:با پیگیری بعمل آمده سرانجام قرارداد احداث مجتمع بازیافت زباله شهرستان دزفول در شورای اسلامی این شهر منعقد شد. 
به گزارش ایرنا وی میزان سرمایه گذاری بخش خصوصی برای احداث این مجتمع بازیافت را 350 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: سرمایه گذار مکلف است از اوایل سال 96 عملیات اجرایی این پروژه را آغاز کند ضمن اینکه این مجتمع بازیافت در صورت آغاز فعالیت، علاوه بر دزفول شهرهای شوش ، اندیمشک ، گتوند و شوشتر را تحت پوشش قرار خواهد داد. 
رئیس کمیسیون خدمات شورای اسلامی شهر دزفول محل تعیین شده برای احداث این مجتمع را جاده سیاه منصور در نزدیکی کارخانه فولاد عنوان کرد و گفت:زیرساخت لازم از جمله آب و برق برای اجرای این طرح تامین شده اند.
جاموسی در ادامه عنوان کرد: مجتمع بازیافت شهرستان دزفول شامل خط تفکیک و پردازش با ظرفیت 500 تن در روز، خط پیرولیز، استحصال سوخت مایع، کربن بلک و مفتول های فلزی تایرهای فرسوده،خط بازیافت کارتن و مقوا و تولید مجدد ،تولید گرانول از ظروف pet بازیافتی، کارگاه تولید ظروف کریستال از ضایعات شیشه، تولید کمپوست جهت مصرف در کشاورزی و احداث تصفیه خانه شیرابه زباله های تر خواهد بود. 
وی در خاتمه کارخانه بازیافت را از نیازهای ضروری شمال استان خوزستان برشمرد که احداث آن نقش مهمی در کاهش آلودگی زیست محیطی در منطقه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین