کد خبر: ۴۳۴۱۳۱
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۶

رشد مطلوب در حوزه آموزش

رئیس جهاددانشگاهی استان فارس اعتقاد دارد که سال 95 رشد فعالیت‌های حوزه آموزش در این نهاد مطلوب‌تر از گذشته بوده است.
آفتاب‌‌نیوز :
مسعود رستگار در جشن پایان سال جهاددانشگاهی استان فارس، با تبریک فرارسیدن ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و عید نوروز، گفت: امسال در حوزه آموزش همکاران موفق به اجرای استراتژی فشاری فعال شده و جواب خوبی هم گرفتند.

رستگار گفت: معمولا آنجایی که برتری مطلق یک برند وجود دارد قابلیت حرکت بر اساس استراتژی منفعل کششی هست، گفت: استفاده از استراتژی فعال و فشاری خصوصاً در حوزه آموزش که عرصه حضور نهادها و دستگاه‌های مختلف متولی آموزش تلقی می‌شود، راهکاری مناسب برای دست‌یابی به رشد است.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه همواره جهاددانشگاهی در فارس، در حوزه آموزش عملکرد خوبی داشته است، گفت: امسال عملکردها بهتر و مطلوب‌تر از گذشته بود و بخش قابل توجهی از مجتمع جدیدالتاسیس جهاد دانشگاهی نیز به امر آموزش اختصاص یافت.

رستگار با تصریح اینکه جهادگران دانشگاهی باید با درک صحیح از توان بالقوه خود، به دنبال فعلیت بخشیدن به این توان در بخش‌های مختلف باشند، خاطرنشان کرد: هر زمان که یکی از جهادگران دانشگاهی به عرصه‌های دیگر خدمت و از جمله در خارج از جهاد دانشگاهی پا می‌گذارد، منشاء تحول و رشد بوده است.

او با بیان اینکه منشا توان بالقوه و بالفعل نیروهای جهاددانشگاهی، انقلابی بودن و جهادی عمل کرده است، گفت: جهاددانشگاهی همواره باید در قبال انقلاب و نظام اسلامی، وظیفه‌مند و مسئولیت‌پذیر عمل کند و در یک کلام انقلابی بماند؛ که البته همین گونه بوده است.

رستگار با قدردانی از تمام جهادگران دانشگاهی در واحد فارس، گفت: عملکرد جهادی را به‌خوبی می‌توان در دو خبرگزاری ایکنا و ایسنا دید؛ جایی که جهادگران آن، علی‌رغم کمبود عده و عُده، حداکثر تلاش خود را مصروف کرده و می‌کنند.

رئیس جهاددانشگاهی استان فارس همچنین با اشاره به آمارهای عملکردی شعب این نهاد در شهرستان‌های فارس، گفت: آمارها نشان از رشد فعالیت‌ها دارد و این جای خوشوقتی است؛ شاید در بعضی موارد با دشواری‌هایی مواجه بوده‌ایم اما در مجموع، عملکردها رضایت بخش بوده است. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین