کد خبر: ۴۳۴۲۹۹
تاریخ انتشار : ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۳:۵۱

زیدان: برابر بیلبائو شخصیت واقعی‌مان را نشان دادیم

سرمربی رئال‌ مادرید از کسب پیروزی ارزشمند برابر اتلتیک بیلبائو ابراز خوشحالی کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
رئال‌ مادرید شنبه در هفته بیست و هشتم لالیگا در سن مامس به مصاف اتلتیک بیلبائو رفت و دو بر یک پیروز شد.

زین الدین زیدان در نشست خبری خود بعد از دیدار با بیلبائو، گفت‌: برابر بیلبائو شخصیت واقعی خودمان را نشان دادیم. کاملا از این موضوع آگاه بودیم که بازی بسیار سختی در این ورزشگاه خواهیم داشت و نیاز است که با نهایت توان به میدان برویم. سه امتیاز سخت را در یک ورزشگاه سخت به دست آوردیم. البته بازی خیلی دشواری داشتیم، ولی خوشحال هستم که تیمم توانست برنده این مسابقه شود.

رئال‌ مادرید با برتری دو بر یک برابر اتلتیک بیلبائو اختلاف خود را با بارسلونا در رده دوم موقتا به پنج امتیاز افزایش داد. حالا شاگردان انریکه برای این که بتوانند اختلاف امتیازی خود را با رئال‌ مادرید صدرنشین کم کنند باید بتوانند والنسیا را از پیش‌رو بردارند.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از مارکا، سرمربی رئال‌ مادرید افزود: یازده بازی دیگر تا پایان لالیگا باقی‌ مانده و ما در صدر جدول رده‌بندی قرار داریم. این یازده بازی می‌تواند شامل اتفاقات زیادی باشد. هنوز هیچ چیز مشخص نشده است. باید در تمام بازی‌ها مانند این بازی باشیم و بتوانیم حداکثر امتیازات ممکن را کسب کنیم تا شانس قهرمانی را از دست ندهیم. اتلتیک بیلبائو تیمی است که هیچ وقت تسلیم نمی‌شود. بازی برابر آنها همیشه سخت و دشوار است. در این بازی هم آنها کار ما را سخت کرده‌اند.

وی ادامه داد: در پایان مسابقه با تعویض‌هایی که انجام دادیم توانستیم تعادل را در تیم حفظ کنیم تا در نهایت به آن چه که می‌خواهیم دست یابیم. بازیکنان و من به خوبی می‌دانند که برای قهرمانی در لالیگا باید متحد باشیم. حالا بازیکنان به تیم‌های ملی خودشان خواهند رفت و من آنها را در اختیار ندارم. باید برنامه‌ریزی داشته باشیم که در ماه آینده چه اقداماتی را انجام دهیم. ظرف 25 روز باید 9 بازی انجام دهیم و به همین خاطر باید با یک برنامه‌ریزی اصولی به تمام بازیکنان بازی دهیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین