کد خبر: ۴۳۴۳۳۳
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳

بارش پراکنده برف و باران در جاده‌های استان زنجان/ترافیک در آزادراه‌ها پرحجم است

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان ترافیک در آزادراه‌ها را پرحجم خواند و گفت: برخی از محورهای مواصلاتی استان زنجان شاهد بارش پراکنده باران و برف هستند.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد امینی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: همزمان با آغاز سفرهای نوروزی بار ترافیکی در آزادراه‌های استان زنجان افزایش یافته و هم‌اکنون شاهد عبور و مرور پرحجم خودروها است.

وی با اشاره به یپش‌بینی‌ها هواشناسی مبنی بر بارش‌های جوی و ورزش باد ابراز کرد: در حال حاضر برخی از محورهای مواصلاتی استان زنجان شاهد بارش پراکنده باران و در ارتفاعات و گردنه‌های کوهستانی دارای برف هستند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان وضعیت جوی در محورهای زنجان – طارم و زنجان - بیجار را همراه با بارش پراکنده برف به ویژه در گردنه‌ها عنوان کرد.

وی به بارش پراکنده باران در محور زنجام – دندی اشاره کرد و گفت: پیش‌بینی می‌شود تا ساعات آتی شاهد بارش برف در این مسیر باشیم.

امینی با توجه به وضعیت جوی حاکم در محورهای مواصلاتی به مسافران توصیه کرد: ضمن اطمینان از ایمنی وسیله نقلیه تجهیزات زمستانی، لباس مناسب و غذای کافی به همراه داشته باشند.

وی وضعیت ترافیکی در سایر محورهای مواصلاتی را عادی و روان خواند و گفت: رانندگان در هنگام تردد قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان بیان کرد: شماره‌های 1816 و 141 برای آگاهی از وضعیت جاده‌ها در اختیار همشهریان قرار گرفته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین