کد خبر: ۴۳۴۳۳۳
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳

بارش پراکنده برف و باران در جاده‌های استان زنجان/ترافیک در آزادراه‌ها پرحجم است

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان ترافیک در آزادراه‌ها را پرحجم خواند و گفت: برخی از محورهای مواصلاتی استان زنجان شاهد بارش پراکنده باران و برف هستند.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد امینی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: همزمان با آغاز سفرهای نوروزی بار ترافیکی در آزادراه‌های استان زنجان افزایش یافته و هم‌اکنون شاهد عبور و مرور پرحجم خودروها است.

وی با اشاره به یپش‌بینی‌ها هواشناسی مبنی بر بارش‌های جوی و ورزش باد ابراز کرد: در حال حاضر برخی از محورهای مواصلاتی استان زنجان شاهد بارش پراکنده باران و در ارتفاعات و گردنه‌های کوهستانی دارای برف هستند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان وضعیت جوی در محورهای زنجان – طارم و زنجان - بیجار را همراه با بارش پراکنده برف به ویژه در گردنه‌ها عنوان کرد.

وی به بارش پراکنده باران در محور زنجام – دندی اشاره کرد و گفت: پیش‌بینی می‌شود تا ساعات آتی شاهد بارش برف در این مسیر باشیم.

امینی با توجه به وضعیت جوی حاکم در محورهای مواصلاتی به مسافران توصیه کرد: ضمن اطمینان از ایمنی وسیله نقلیه تجهیزات زمستانی، لباس مناسب و غذای کافی به همراه داشته باشند.

وی وضعیت ترافیکی در سایر محورهای مواصلاتی را عادی و روان خواند و گفت: رانندگان در هنگام تردد قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان بیان کرد: شماره‌های 1816 و 141 برای آگاهی از وضعیت جاده‌ها در اختیار همشهریان قرار گرفته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین