کد خبر: ۴۳۴۳۵۹
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۹

دستگیری دزد پرایدهای مدل پایین در اراک

سارق سابقه‌دار پس از دستگیری به ۱۵ فقره سرقت خودرو پراید مدل پایین در شهر اراک اعتراف کرد که بعد از باز کردن تجهیزات خودروها آنها را در خیابان رها می‌ساخت.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به دستگیری سارق حرفه‌ای پراید در اراک اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودروی پراید در سطح شهرستان اراک در یک ماه گذشته، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود:‌ در تحقیقاتی که از سوی کارآگاهان پلیس مشخص شد در بیشتر این سرقت‌ها، مخازن گاز مورد سرقت قرار گرفته است و خودروها رها شده است.

عزیزی تصریح کرد: سرانجام پس از انجام تحقیقات ماموران پلیس آگاهی سارق سابقه‌دار شناسایی و پس از اخذ حکم قضایی در عملیاتی غافل‌گیرانه در منزل شخصی خود دستگیر شد.

به گزارش تسنیم، فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اعتراف سارق به 15 فقره سرقت خودرو در شهرستان اراک با مشارکت دیگر همدستش بیان کرد: در تکمیل تحقیقات مخازن گاز سرقت شده به همراه بسیاری از تجهیزاتی که از خودروها سرقت شده بود کشف شد و تحقیقات پلیس همچنان در راستای دستگیری دیگر همدست متهم پرونده ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین