کد خبر: ۴۳۴۳۷۶
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۵

کشف 3 تن مواد مخدر در سراوان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران پلیس در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان در شهرستان مرزی سراوان واقع در جنوب شرق استان سه تن انواع مواد مخدر را کشف کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار حسین رحیمی روز یکشنبه اظهار داشت: یگان های عملیاتی پلیس سیستان و بلوچستان در شهرستان سراوان در اقدامی اطلاعاتی با رد زنی های گسترده به سرنخ هایی از حمل محموله سنگین مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در محدوده شهرستانهای سراوان و خاش دست یافتند. 

وی بیان کرد: پس از تکمیل تحقیقات پوششی و نامحسوس، یگان های عملیاتی پلیس در شهرستان سراوان با نیابت قضائی به منطقه مورد نظر اعزام و در یک درگیری مسلحانه با قاچاقچیان، موفق به توقف سه دستگاه خودرو حامل مواد مخدر شدند. 

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروهای سوداگران، موفق به کشف 2 تن و 980 کیلو گرم تریاک، 20 کیلو گرم مرفین، 126 عدد فشنگ جنگی، 8 گلوله 40 میلیمتری و 15 عدد نارنجک ضد نفر شدند. 

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به متواری شدن قاچاقچیان با استفاده از تاریکی شب و تلاش شبانه روزی برای دستگیری این قاچاقچیان گفت: از شهروندان تقاضا می شود هرگونه اخبار و اطلاعات خود مبنی بر نگهداری و خرید و فروش مواد مخدر را از طریق شماره تماس 110 به پلیس اطلاع رسانی کنند تا نسبت به برخورد با اخلال گران در کمترین زمان اقدام شود.

شهرستان های مهرستان، سیب سوران و سراوان در همسایگی پاکستان واقع شده اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین