کد خبر: ۴۳۴۴۹۶
تاریخ انتشار : ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۲

پيام تبريك آیت الله جنتی به مناسبت آغاز سال نو

آيت الله جنتي، رئيس مجلس خبرگان رهبري، ضمن تبريك ميلاد با سعادت حضرت صديقه طاهره (س) و روز «زن» به آحاد جامعه اسلامي، آرزوي آغاز سالي پرخير و بركت را براي مردم ايران مسألت كرد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش اداره كل روابط عمومي شوراي نگهبان، متن اين پيام بدين شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحيم

يا مُقلّبَ القلوبِ و الأبصار! يا مُدبِّرَ الليلِ و النَّهار! يا مُحوِّلَ الحَولِ و الأحوال! حوِّل حالَنا إلى أحسنِ الحال.

امسال نيز همانند سال گذشته، سال نو هجري شمسي را با درخشش نام و ياد سرور زنان دو جهان، حضرت صديقه طاهره(س) آغاز مي كنيم. ضمن تبريك و آرزوي حلول سالي پرخير و بركت براي مردم ايران اسلامي از خداوند متعال، اميدواريم اين سال نيز به بركت توجه دلهاي جامعه اسلامي به دخت گرامي پيامبر اعظم(س)، نيكوترين و بهترين حال ها و مقامات معنوي در انتظار آحاد جامعه اسلامي باشد.

سالي كه گذشت؛ برگ ديگري از زندگي فردي و اجتماعي ما سپري شد و رويدادهاي ناگوار و رخدادهاي نيكوئي را براي ما به يادگار گذاشت. «مجلس خبرگان رهبري» با انتخابات دوره پنجم، در سال 1395 ه.ش رسماً تشكيل شد و به لطف خداوند متعال در انتخابات داخلي خود رويكرد «انقلابي تر منتخبان ملت» به منصه ظهور رسيد و چنانكه در اجلاسيه اسفندماه اخير هم شاهد بوديم با بصيرت و دقت نظر به وظايف خود در پيشگاه ملت مسلمان ايران، اهتمام دارد.

همچنين در سالي كه گذشته، مقاومت اسلامي در منطقه توفيقات چشمگيري چون فتح «حلب» و «موصل» در سوريه و عراق و نيز ناكام ساختن تجاوزهاي گوناگون سعودي / صهيونيستي به «يمن» و «لبنان» را نمايش دادند و فرزندان حزب اللهي امت اسلام نشان دادند كه «دست خداوند؛ بالاتر از دست همه مستكبران» است. البته اين توفيقات، مرهون امدادهاي الهي و مجاهدت هاي خالصانه فرزندان اسلام و رهبري هوشمندانه حضرت امام خامنه اي مدظله العالي است.

با ياد سال گذشته، بر خود لازم مي دانيم از زحمات مخلصانه مجاهدان راه خدا در مقاومت اسلامي و نيز رزمندگان و شهداي مدافع حرم، همچنين عزيزان آتش نشاني كه در حادثه ناگوار، جان خويش را براي دفاع از جان و مال مردم، به طبق اخلاص گذاشتند نيز تجليل كنيم و براي آنها و نيز ديگر از دست رفتگان از خداوند متعال آرزوي غفران واسعه و نيز درجات متعالي را داشته باشيم.

سالي كه در پيش داريم، در هفته هاي آغازين مصادف است با برگزاري انتخابات رياست جمهوري و نيز شوراهاي اسلامي شهر و روستا. اميدواريم فعالان اين عرصه به ويژه داوطلبان و هواداران آنها، با پرهيز از «عطش قدرت» و با خلوص نيت و «شيفتگي خدمت به خلق خدا» پاي در ميدان سياست بگذارند كه در اين صورت، وراي پيروزي و شكست ظاهري، موجبات رضايت خداوند متعال را از خود فراهم خواهند كرد. همچنين انتظار مي رود مسئولان برگزاري و نظارت بر انتخابات، در انجام وظايف خود تنها خدا را در نظر بگيرند و مر قانون را رعايت كنند. انشاءالله خداوند دلهاي مردم را نيز هدايت كند تا با حسن انتخاب خويش، اسباب پيشرفت و تعالي بيشتر ايران اسلامي را مهيا مي سازند.

از خداوند متعال مسئلت داريم امسال را كه از سوي رهبر معظم انقلاب اسلامي به نام « اقتصاد مقاومتي: توليد - اشتغال» مزين شده است، سالي قرار دهد كه شاهد تحقق روزافزون آرمان هاي الهي باشيم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین