کد خبر: ۴۳۴۵۰۶
تاریخ انتشار : ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۲

قشم رکورد زد/ نیم میلیون نفر مسافر نوروزی به قشم رفتند

مدیرعامل فرودگاه بین‌المللی قشم‌، گفت: آمار مسافرین اعزام و پذیرش شده در این فرودگاه با احتساب ٢٩ اسفند سال ۱۳۹۵ از مرز نیم میلیون نفر در سال برای اولین بار می‌گذرد.
آفتاب‌‌نیوز :
مجتبی شمس‌نژاد مدیر عامل فرودگاه بین المللی قشم ،با اعلام استقبال مسافران نوروزی از سفر به جزیزه قشم،گفت: آمار مسافرین اعزام و پذیرش شده در این فرودگاه با احتساب ٢٩ اسفند سال ۱۳۹۵ از مرز نیم میلیون نفر در سال برای اولین بار می‌گذرد و این در حالی است که در بهمن ماه سال جاری نیز رکورد جابجایی  ٨٠٠٨٦ مسافر در ماه نیز شکسته شد.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش مسافری فرودگاه به میزان ۳١% نسبت به سال ۹۴ می توان ادعا داشت که بالاترین رقم رشد در بین فرودگاه‌های کشور  به فرودگاه بین المللی قشم رسیده است.

شمس نژاد تصریح کرد:به دلیل تقاضای پروازی قابل ملاحظه‌ای که شاهد هستیم شرکت  فرودگاه بین المللی قشم به منظور تکریم مراجعین و افزایش سطح رضایتمندی ‌مسافرین، اقدام به انجام اصلاحات، نصب و تجهیز فرودگاه در بخش‌های مختلف داشته است.

به گزارش وزارت راه و شهرسازی،وی ارتقای سامانه ناوبری فرودگاه مطابق استانداردهای بین‌المللی و جابجایی سالن پذیرش مسافرین خارجی به منظور بهینه سازی و رفع نقایص موجود را از جمله این اقدامات دانست و گفت: نصب تسمه نقاله بار ۵۷ متری برای پذیرش بار مسافرین ورودی همزمان، تعویض مانیتورهای اطلاع رسانی به مسافرین و نصب سامانه جدید و هم چنین ایجاد و راه اندازی وبسایت  و کانال اطلاع رسانی جدید فرودگاه به منظور بهره برداری مسافرین محترم، از دیگر اقدامات انجام شده به منظور تکریم مسافر و بهبود شرایط حمل و نقلی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین