کد خبر: ۴۳۴۵۱۰
تاریخ انتشار : ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۸

۲۰۰۰ تخت به ظرفیت هتل‌های استان همدان افزوده شد

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان همدان گفت: 4 اقامتگاه بوم گردی استان همدان آماده میزبانی از مسافران نوروزی است و 2 هزار تخت نیز به ظرفیت هتل های استان همدان اضافه شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
علی مالمیر، طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: با بهره برداری از هتل های جدید الاحداث، ظرفیت تخت های استان همدان، 2 و نیم برابر افزایش یافت.

وی خاطرنشان کرد: 2 هزار تخت به ظرفیت تخت های استان همدان در این ایام اضافه شده است.

مالمیر اظهار داشت: برای نوروز 96 ظرفیت اقامت 65 هزار و 500 نفر را پیش بینی کرده ایم، عنوان کرد: اقامت 13 هزار و 500 نفر در مکان هایی همچون مهانسراها، هتل ها و مدارس خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه ویژه برنامه های نوروز از دوم تا هفتم فروردین ماه با عنوان « نوروزگاه » برگزار می شود، یادآور شد: تدوین دانشنامه نوروز در دست اقدام است.

به گزارش خبرآنلاین؛ مالمیر به افزایش حضور گردشگران خارجی در استان همدان نیز تاکید کرد و گفت: میزان گردشگران خارجی تا پایان آذرماه نسبت به مدت مشابه سال قبل 20 درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: برگزاری 176 برنامه در ایام نوروز و همچنین اهدای 215 هزار نسخه محصولات فرهنگی که به معرفی تمام جاذبه های همدان می پردازد، از جمله اقدامات نوروزی ما در استان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان در آخر گفت: هیچ موزه ای در نوروز 96 تعطیل نخواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین