کد خبر: ۴۳۴۵۱۳
تاریخ انتشار : ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲

واعظی: افزایش یارانه نقدی دست مجلس است نه کاندیداها

عضو ارشد حزب اعتدال و توسعه گفت: حتما باید منابع بودجه هایی که در ستاد انتخاباتی نامزدها هزینه می‌شود شفاف باشد.
آفتاب‌‌نیوز :
محمود واعظی در گفتگو با خبرآنلاین درباره طرح وعده افزایش 3 تا 5 برابری یارانه نقدی از طرف برخی رقبای احتمالی روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 گفت: مردم بدانند که برخی بخش ها در اختیار قوه مجریه و برخی بخش ها در اختیار قانونگذار است.

وی ادامه داد: تصمیم گیری درباره پرداخت یارانه با قانونگذار است دفعه قبل هم مجلس محترم تصویب کرد که یارانه نقدی پرداخت شود الان با توجه به اتفاقاتی که دارد می افتد مجلس نظرش این نیست که بودجه کشور این طور توزیع شود بلکه نظرش این است در بودجه به نوعی برنامه ریزی صورت گیرد که مستمندان و نیازمندان مستقیم این مبالغ را دریافت کنند.

این عضو کابینه دولت تدبیر و امید یادآور شد: دولت و آقای روحانی با این نگاه موافق است که هر مقدار بودجه ای را که می توان اضافه کرد کسانی دریافت کنند که با بهزیستی و کمیته امداد ارتباط دارند.

وی افزود: کسانی که صحبت از افزایش یارانه نقدی می کنند این اصلا امکان پذیر نیست چون نیاز به مجوز مجلس دارد و مجلس دهم نیز همانند مجلس نهم با این موضوع مخالف است.

عضو حزب اعتدال و توسعه درباره لزوم شفافیت مالی ستادهای انتخاباتی نامزدها و ائتلاف های انتخاباتی گفت: حتما باید منابع بودجه هایی که در این زمینه هزینه می شود شفاف باشد و لازم است همه ستادها این کار را انجام دهند.

وی افزود: شفافیت مالی در ستاد انتخابات آقای روحانی نیز وجود دارد و تا آنجا هم که اطلاع دارم آقای روحانی هم در دوره گذشته و هم در سال 96 علاقه و تاکید دارد که همه منابع مالی شفاف باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین