کد خبر: ۴۳۴۶۶۵
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵

رودخانه سرریزشده تنگوئیه به نجف‌شهر رسید/ نجات جان یک خانواده چهارنفره در مسیر عبور رودخانه

در حالی که 37 ماه از آبگیری مخزن سد گوتوند علیا می گذرد، برای اولین بار سرریز آن باز شد تا با خروج آب از بالاترین نقطه سد گتوند، امکان مدیریت مخزن در زمان بروز سیلاب با به کارگیری خروجی های سریز سد، بررسی شود
آفتاب‌‌نیوز :
معاون ستاد مدیریت بحران شهرستان سیرجان گفت: پس از سرریز سد تنگوییه هم‌اکنون رودخانه منطقه کهن‌شهر، امام‌زاده علی و نجف‌شهر را در بر گرفته است.

محسن آرش در گفت‌و‌گو با تسنیم اظهار داشت: رودخانه سرریزشده تنگوئیه به نجف‌شهر سیرجان  رسیده اما جای نگرانی نیست.

وی با بیان اینکه با توجه به مویرگی شدن جریان آب و پخش آن در منطقه خطری کسی را تهدید نمی‌کند، گفت: اما ساکنین این منطقه باید ضمن هوشیاری کامل از هرگونه تغییر در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند.

معاون ستاد مدیریت بحران شهرستان سیرجان افزود: ساعتی پیش نیروهای آتش‌نشانی سیرجان جان 4 نفر از یک خانواده را که قصد عبور از عرض این رودخانه را داشتند نجات دادند.

وی خاطر‌نشان کرد: این خانواده با یک دستگاه وانت قصد عبور از رودخانه تنگوییه را داشتند که به‌دلیل شدت جریان آب در بستر رودخانه گیر افتاده بودند.

آرش با ابراز اینکه نیروهای آتش‌نشان پس از ساعت‌ها تلاش موفق شدند جان این 4 نفر را نجات دهند، گفت: به‌دلیل شدت جریان آب ماشین وانت و یک دستگاه بولدوزر که برای نجات آمده بود در رودخانه ماندند.

معاون ستاد مدیریت بحران شهرستان سیرجان با اشاره به اینکه مسئولان ستاد مدیریت بحران شهرستان در محل حادثه حضور دارند، تصریح کرد: پس از سرریز سد تنگوییه، هم‌اکنون رودخانه منطقه کهن‌شهر، امام‌زاده علی و نجف‌شهر را در بر گرفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین