کد خبر: ۴۳۴۸۳۱
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹

چهارمین روز ثبت نام از داوطلبان عضویت در شوراها آغاز شد

چهارمین روز ثبت نام از داوطلبان عضویت در شوراهای شهر و روستا آغاز شد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا،  علی پورعلی مطلق دبیر ستاد انتخابات کشور عصر روز چهارشنبه در نشستی خبری اعلام کرد که تا پایان سومین روز ثبت‌نام، مجموعا ۵۶ هزار و ۹۰ نفر برای انتخابات شوراهای شهر و روستا ثبت نام کرده‌اند.

دبیر ستاد انتخابات کل کشور با پیش‌بینی اینکه در روزهای آینده شاهد افزایش تعداد متقاضیان ثبت نام برای شرکت در انتخابات شوراها خواهیم بود، گفت: از ۵۶ هزار و ۹۰ نفر داوطلبان حضور در انتخابات شوراها، ۵ هزار و ۲۰۳ زیر ۳۰ سال و ۲۹۴ نفر بالای ۷۵ سال هستند. از لحاظ میزان تحصیلات نیز ۲۷ هزار و ۳۱۷ نفر قادر به خواندن و نوشتن، ۳۸۶ نفر تحصیلات دکترا و ۲۹۹ نفر تحصیلات در مقطع حوزه‌های علمیه دارند. مابقی نیز دارای تحصیلات فوق دیپلم، دیپلم، لیسانس و فوق لیسانس هستند.

وی با اشاره به میزان ثبت نام داوطلبان در شهر تهران گفت: در تهران تا این لحظه ۷۹۵ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۷۸ نفر مرد و ۱۱۷ نفر زن هستند.

پورعلی مطلق با بیان اینکه ۱۵ هزار و ۳۱۹ نفر برای شوراهای شهر کل کشور ثبت نام کرده‌اند گفت: ۴۰ هزار و ۷۷۱ نفر برای شوراهای روستاها ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: همچنین از مجموع ۱۲۴۴ شهر در کشور، ۱۵۷۵ نفر زن و ۱۳ هزار و ۶۴۴ نفر مرد ثبت نام کرده‌اند و در کل کشور از ۵۶ هزار و ۹۰ نفر ثبت نامی تا این لحظه، ۳ هزار و ۸۰ نفر زن و ۵۳ هزار و ۱۰ نفر مرد هستند که این آمار حمایت از استقبال خوب خانم‌ها و آقایان برای ثبت نام در انتخابات را دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین