کد خبر: ۴۳۴۹۶۸
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۷

نمایندگان طرفین گفت وگوهای سوریه وارد ژنو شده اند/نخستین نشست روز جمعه

دفتر نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در گفت وگوهای سوریه اعلام کرد که همه نمایندگان دعوت شده به گفت وگوهای صلح سوریه برای شرکت در پنجمین دور این گفت وگوها وارد ژنو شده اند. نخستین نشست این گفت وگو ها روز جمعه (4 فروردین) برگزار خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز : دفتر نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در گفت وگوهای سوریه امروز پنجشنبه با صدور اطلاعیه ای خبر داد که 'استفان دمیستورا' نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در گفت وگوهای سوریه از ورود نمایندگان گروه هایی که برای شرکت در پنجمین دور گفت وگوهای صلح این کشور وارد ژنو شده اند استقبال و ابراز خرسندی کرده است.

در اطلاعیه گفته شده است که 'دمیستورا' در پی تماس ها و رایزنی های گسترده ای که با همه کشورهای ذی نفع در این گفت وگوها داشته در پایان روز پنجشنبه وارد ژنو خواهد شد.
براساس این اطلاعیه ، رمزی عزالدین رمزی قائم مقام دمیستورا درنظر دارد قبل از آغاز دور پنجم این گفت وگوها که روز جمعه 24 مارس (4 فروردین) برگزار خواهد شد با نمایندگان گروه های مختلف شرکت کننده ، گفت وگو داشته باشد.

دفتر دمیستورا یادآور شده است که نماینده 'آنتونیو گوترش' دبیرکل سازمان ملل متحد از فردا جمعه بطور رسمی در این گفت و گوها شرکت خواهد داشت و به تناوب گزارش هایی از چگونگی پیشرفت این گفت وگوها در اختیار رسانه ها خواهد گذاشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین