کد خبر: ۴۳۴۹۹۸
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴

واکنش بازیکنان تیم ملی فوتبال قطر بعد از شکست برابر ایران؛ دفاع آهنی

بازیکنان تیم ملی فوتبال قطر بعد از شکست برابر ایران به ستایش از خط دفاعی ایران پرداختند و از شانس بسیار کم خود برای صعود به جام جهانی سخن به میان آوردند.
آفتاب‌‌نیوز :
تیم ملی فوتبال قطر امید زیادی داشت تا با شکست برابر ایران امیدهای خود را برای صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه زنده نگه دارد اما شکست یک بر صفر این تیم باعث شد تا شانس این تیم برای صعود به روسیه بسیار بسیار کم شود.

جدال تیم ملی فوتبال ایران برابر قطر با پیروزی یک بر صفر ایران به پایان رسید تا ایران با ۱۴ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گیرد این درحالی است که قطر تنها با ۴ امتیاز قعرنشین شود.

تاباتا ستاره قطری ها که امید زیادی به درخشش او در  این دیدار وجود داشت بعد از بازی گفت: گلی که ایران به ثمر رساند شرایط را برای ما بسیار سخت کرد. نهایت تلاش خود را به کار بردیم تا گل تساوی را به ثمر رسانیم اما نشد. حریف از فرصتی که داشت نهایت استفاده را برد اما ما نتوانستیم از فرصت های که در اختیار داشتیم استفاده کنیم.

او ادامه داد: با این شکست شرایط برای صعود ما به جام جهانی بسیار سخت شد. الان تنها یک راه پیش رو داریم و آن اینکه بتوانیم ازبکستان را از پیش رو برداریم. می خواستیم در این دیدار به پیروزی برسیم اما فوتبال روی خوش خود را به ما نشان نداد.

کریم بوضیاف دیگر بازیکن تیم ملی فوتبال قطر بعد از بازی به ستایش از خط دفاعی ایران پرداخت و گفت: وقتی فهمیدیم که چین و سوریه دست به شگفتی زده اند و حریفان خود را شکست داده اند انگیزه بالایی برای پیروز شدن پیدا کردیم. تنها به پیروزی فکر می کردیم و در عین حال می دانستیم که بازی بسیار سختی پیش رو داریم.

به گزرش ایسنا، او ادامه داد: تیم ملی فوتبال ایران تنها دو فرصت گلزنی داشت که یکی از آنها را تبدیل به گل کرد. قبل از گل خط دفاعی ایران بسیار منظم بازی کرد و بعد از گل هم آنها بدون اشتباه بودند. باید بگویم که ایران خط دفاعی آهنی داشت و اجازه نداد تا دروازه شان باز شود. نهایت تلاش خود را به کار بردیم تا پیروز بازی شویم اما در نهایت نشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین