کد خبر: ۴۳۵۰۲۲
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱
در پی حادثه در محورهای مواصلاتی خراسان رضوی

تصادف زنجیره‌ای بیش از 50 خودرو/ ۲۰ مصدوم به بیمارستان منتقل شدند+تصویر

سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: دقایقی پیش بر اثر بارندگی و لغزندگی جاده‌های خراسان رضوی و ایجاد مه شدید در محورهای مواصلاتی استان سه تصادف زنجیره‌ای در محورهای مواصلاتی خراسان رضوی به ‌وقوع پیوست و بیش از 50 خودرو با حدود 200 سرنشین در این سه حادثه با یکدیگر برخورد کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
مجتبی محمودی در گفت‌وگو با ایسنا- منطقه خرسان، اظهار کرد: دقایقی پیش بر اثر بارندگی و لغزندگی جاده‌های خراسان رضوی و ایجاد مه شدید در محورهای مواصلاتی استان سه تصادف زنجیره‌ای در محورهای، باغچه به مشهد (کیلومتر 10)، مشهد به نیشابور (کیلومتر 85) و چناران به قوچان (کیلومتر 25) داشتیم و بیش از 50 خودرو با حدود 200 سرنشین در این سه حادثه با یکدیگر برخورد کردند.

وی افزود: نیروهای امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از نزدیک‌ترین ایستگاه‌های امدادی به محل وقوع این حوادث اعزام شدند و با همکاری ماموران پلیس راه، اورژانس 115 و آتش‌نشانی مشغول نجات و امدادرسانی به مصدومان و حادثه‌دیدگان این حوادث زنجیره‌ای هستند.

سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در خصوص محل وقوع این حوادث، خاطرنشان کرد: براساس آخرین اخبار دریافت شده تا این لحظه که مربوط به حادثه محور باغچه به مشهد در ساعت 12:45 ظهر امروز بوده است تاکنون 12 مصدوم شناسایی شده که یک نفر از آن‌ها که درون یکی از خودروها حبس شده بود رهاسازی شده است.

محمودی گفت: عملیات امدادرسانی به مصدومان این سه حادثه زنجیره‌ای همچنان ادامه دارد و خبرهای تکمیلی این حوادث متعاقبا اعلام خواهد شد.

 ۲۰ مصدوم به بیمارستان منتقل شدند

سخنگوی اورژانس کشور از وقوع تصادف زنجیره‌ای در محور مشهد-باغچه در استان خراسان رضوی خبر داد و گفت: تا کنون ۲۰ مصدوم به بیمارستان اعزام شده‌اند.

مجتبی خالدی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه تصادف زنجیره‌ای در محور مشهد-باغچه در استان خراسان رضوی در ساعت ۱۲:۲۶ امروز رخ داد اظهار کرد: شش آمبولانس به محل حادثه اعزام شده‌اند.

وی افزود: تکنسین‌های اورژانس ضمن ارائه خدمات پزشکی به ۲۰ مصدوم، آنها را جهت دریافت خدمات تخصصی به بیمارستان منتقل کردند.



تصادف زنجیره‌ای بیش از 50 خودرو+تصویر

تصادف زنجیره‌ای بیش از 50 خودرو+تصویر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین