کد خبر: ۴۳۵۰۴۶
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱

توضیحات آتش‌نشانی درباره انفجار خیابان میرداماد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران جزئیات حادثه انفجار در خیابان میرداماد را تشریح و از خروج دو نفر از زیر آوار خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
جلال ملکی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه ساعت ۱۴:۰۲ امروز انفجاری در خیابان شنگر واقع در خیابان میرداماد رخ داد اظهار کرد: بلافاصله سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: یک سوپرمارکت قدیمی به وسعت ۵۰ متر که یک نیم طبقه ۱۰ متری در طبقه دوم داشت دچار انفجار شدید شده بود و علاوه بر دیوارهای کناری و تمام اجناس داخل مغازه، بخشی از سقف نیز تخریب شده بود. همچنین در جنب این سوپرمارکت یک مغازه مبلمان‌فروشی قرار داشت که دچار آسیب‌هایی شده و شیشه‌هایش فروریخته بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه در دقایق اولیه دو مرد یک نفر دچار سوختگی و دیگری دچار مصدومیت شده و تحویل اورژانس شدند گفت: با این حال اطلاعات اولیه حاکی از آن بوده که دو نفر دیگر نیز در زیر آوار محبوس هستند. بنابراین نیروهای ما بلافاصله آوار برداری در چند نقطه را شروع و در نهایت یک زن ۳۵ ساله و یک مرد ۴۰ ساله را که وضعیت جسمانی وخیمی داشتند از زیر آوارها خارج کردند.

ملکی ادامه داد: اکنون نیروهای ما مشغول ایمن‌سازی و جست و جوی پایانی هستند و بررسی های اولیه نشان می‌دهد نشت گاز و ایجاد شعله و جرقه علت وقوع این انفجار بوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین