کد خبر: ۴۳۵۱۵۵
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
مدیرعامل شرکت غله منطقه 4:

به نفع مردم است که از نان صنعتی استفاده کنند

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 4 گفت: با مختصر اطلاعات متوجه می‌شویم، مصرف نان صنعتی به نفع مردم است زیرا نان‌های تولیدی در کارخانه‌های نان صنعتی دورریز نداشته و تنوع و کیفیت بالایی را دارا و نیز تمام مراحل علمی و فنی موردنیاز برای پخت نان با کیفیت بالا در نانوایی‌های صنعتی رعایت می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز : سیاوش حسین پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان این‌که تولید نان فرایندهای مختلفی را طی می‌کند که تهیه آرد مرغوب برای نانوایان یکی از این فرآیندها است، اظهار کرد: به نفع مردم است که از این نان‌ها استفاده کنند؛ چرا که در نانوایی‌های سنتی امکان ایجاد تنوع و خلاقیت در تولید نان وجود نداشته و کیفیت و بهداشت نان‌های مذکور قابل قیاس با نان‌های صنعتی نخواهد بود.

وی افزود: به منظور پخت نان با کیفیت، توجه به چگونگی عمل‌آوری خمیر و نحوه پخت نان از متغیرهای اصلی در تهیه نان با کیفیت است.

مدیر عامل شرکت غله با بیان اینکه "جوهر قند" خطرناک و استفاده از آن در نان ممنوع‌ است، استفاده از این ماده در نان را زیانبار دانست.

وی در خصوص ارزیابی کیفیت نان به عنوان قوت غالب مردم در کشور، اظهار کرد: با توجه به مشکلات و محدودیت‌های نانوایان سنتی و تغییر ذائقه مردم نباید انتظار کیفیت درجه یک نان از شیوه پخت سنتی نان را داشته باشیم زیرا مردم ما می‌دانند و مشاهده می‌کنند که روش‌های تولید نان در دنیا عوض شده، کیفیت‌ها بالاتر رفته بنابراین انتظارات آن‌ها نیز نسبت به گذشته به مراتب افزایش پیدا کرده است.

حسین پور ادامه داد: تلاش شده بهترین و مرغوبترین گندم تولیدی کشاورزان خریداری و در سیلــوهای استان ذخیره‌سازی شود.

وی با اشاره به بالا رفتن کیفیت پخت نان بیان کرد: مشکلی در کیفیت گندم و آرد استان وجود ندارد و کیفیت آرد به مراتب بهتر از سال‌های گذشته است و وجود سیلوهای استاندارد در استان مانع افت کیفیت گندم شده و در همین راستا کارگروه بهبود کیفیت پخت نان طی جلسات مختلف، کارخانجات را مکلف به تهیه آرد مرغوب کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین