کد خبر: ۴۳۵۲۲۲
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶

تنفر چینی ها از فوتبال ایران به خاطر حرکت یازده سال پیش + عکس

رسانه های چینی هنوز حرکت 11 سال پیش آرش برهانی را از یاد نبردند و خواستار انتقام از تیم ملی ایران شدند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت دیلی چین، دو تیم ایران و چین سه شنبه باید در تهران برابر هم به میدان بروند. قبل از این دیدار روزنامه اسپورت دیلی چین با یادآوری خاطره از مصاف یازده سال پیش ایران و چین نوشت: 

یازده سال پیش آرش برهانی مهاجم ایرانی با حرکتی که جلوی دروازه چین انجام داد باعث نفرت همگان از فوتبال ایران شد. آن حرکت بسیار توهین آمیز بود و خشم تمام مردم چین را برانگیخت و مدتها گذشت تا باز هم فرصت انتقام از فوتبال ایران را پیدا کنیم.

خوشحالی برهانی برابر چینی ها

در آن بازی که دو تیم المپیک ایران و چین برابر هم قرار گرفتند، برهانی با عبور از دروازه بان جلوی دروازه مکث کرد و بعد به آرامی توپ را وارد دروازه کرد.

در ادامه آمده است: چهار بازیکن چینی که در آن سال این حرکت توهین امیز را دیدند، اکنون بهترین فرصت را دارند تا با همکاری مارچلو لیپی بتوانند از فوتبال ایران انتقام بگیرند و هیچ چیز بهتر از شکست دادن در جلوی چشم هزاران هوادار خودی نخواهد بود تا انتقام این حرکت گرفته شود. 

صحنه گل برهانی به چین

چین در بازی قبلی خود توانست کره جنوبی را با یک گل شکست دهد تا در دو بازی با هدایت لیپی چهار امتیاز کسب کرده باشد و با روحیه بالا به مصاف ایران بیاید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین