کد خبر: ۴۳۵۳۱۱
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸

وقوع حمله‌ای جدید با خودرو در شهر لندن

به نوشته روزنامه دیلی میل انگلیس، شاهدان عینی این حادثه گفتند که یک خودروی ون شنبه شب وارد پیاده‌رو خیابان "ایسکس" واقع در منطقه "آیلینگتون" در شهر لندن شده و پس از برخورد با عابران متوقف شد.
آفتاب‌‌نیوز :
در حالی که شهر لندن همچنان در شوک حمله چند روز پیش با خودرو در نزدیکی ساختمان پارلمان انگلیس قرار دارد، رسانه های این کشور گزارش دادند در یک حمله جدید یک خودروی ون در شهر لندن با ورود به پیاده‌رو، عابران حاضر در مقابل یک کلوپ شبانه را زیر گرفت که در اثر آن چهار تن زخمی شدند.

به گزارش آفتاب نیوز، به نوشته روزنامه دیلی میل انگلیس، شاهدان عینی این حادثه گفتند که یک خودروی ون شنبه شب وارد پیاده‌رو خیابان "ایسکس" واقع در منطقه "آیلینگتون" در شهر لندن شده و پس از برخورد با عابران متوقف شد.

به گفته یکی از این شاهدان که به شدت ترسیده بود، راننده این خودرو به همراه یک شخص دیگر پس از زیر گرفتن عابرانی که در مقابل کلوپی شبانه در این خیابان ایستاده بودند، از ماشین پیاده شده و گریختند. این در حالی بود که یک نفر زیر خودرو گیر افتاده بود.

هنوز اطلاعات بیشتری از تعداد و وضعیت زخمی‌های این حادثه ارائه نشده است.

سخنگوی پلیس لندن اظهار داشت: پلیس پس از دریافت گزارش تصادف یک خودرو با تعدادی عابر پیاده در خیابان ایسکس در محل حاضر شد.

پلیس لندن در حال حاضر یک نفر را که گمان می رود راننده خودروی مذکور بوده، بازداشت و تحقیقات از وی را آغاز کرده است.

پلیس لندن هنوز این حادثه را یک حمله تروریستی نمی‌داند.

روز چهارشنبه گذشته نیز یک تروریست ملقب به خالد مسعود با خودرویش تعدادی از عابران را در مقابل ساختمان پارلمان انگلیس واقع بر روی پل وست‌مینستر زیر گرفت و سپس یک پلیس را با چاقو از پای درآورد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین