کد خبر: ۴۳۵۳۹۶
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱

پاکدستی،اصلاح طلبی وتخصص سه معیارمهم فهرست شورای شهراصلاح طلبان است

دبیرکل حزب مجمع فرهنگیان ایران اسلامی گفت : پاکدستی، اصلاح طلبی و تخصصی که مورد نیاز شورای شهر باشد؛ سه معیار مهم انتخاب نامزدها در فهرست شورای شهر اصلاح طلبان است.
آفتاب‌‌نیوز :
فرج الله کمیجانی یکشنبه با شرکت در جلسه مجازی یک گروه تلگرامی خراسان شمالی درباره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت ماه و برنامه اصلاح طلبان برای این انتخابات اظهار کرد : پاکدست ترین و متخصص ترین افراد را بدون توجه به اینکه به کدام حزب اصلاح طلب وابسته هستند؛ انتخاب خواهیم کرد.
وی افزود :برای تعیین افراد لیست امید از سوی اصلاح طلبان در مرحله اول اصلاح طلبی و پاکدستی کاندیداهای شوراهای اسلامی از دید شورای اصلاح طلبان بررسی می شود و در مرحله دوم بر اساس تخصص های مورد نیاز شورای شهر است .
کیمجانی بابیان اینکه پانزده نوع تخصص مورد نیاز شورای اسلامی برای لیست تهران احصاء شده است افزود: در تهران بیست و چهار حزب موثر اصلاح طلب به اضافه دوازده شخص حقوقی شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان را با ریاست دکتر محمد رضا عارف تشکیل دادیم.
وی گفت: سه کارگروه برنامه ریزی و سیاست گذاری، تعامل و استان ها در این شورای فعالیت دارند که افراد زیادی درآن ثبت نام کرده اند در دو مرحله افراد را بررسی می شوند .

**خود محوری سم مهلک برای کار شوراها است
دبیر کل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی با بیان اینکه شورا ها دستاورد دولت اصلاحات است و لازم است از طرف اصلاح طلبان جدی گرفته شوند افزود: شورای شهر محل کار تیمی است و افراد خود محور با هر تخصصی سم مهلکی در کار شورایی هستند.
وی در بخش دیگری سخنان درخصوص علت اصلی انحراف شوراها از مسیر و هدفی که برای آن شکل گرفته بود را رویکرد فرمانداران و استانداران در این زمینه ذکرکرد و افزود: البته افراد منتخب هم خودشان از حداکثر ظرفیت خود استفاده نکردند.

**اصلاح طلبان دنبال هیچ رانت و سهم خاصی از دولت نیستند
دبیرکل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی خراسان شمالی گفت: در انتخابات سال 96، سرنوشت دولت به سرنوشت اصلاح طلبان گره خورده است و بر همین اساس ، فکر می‌کنم که همه ارکان دولت و ستادهای آقای روحانی، متوجه اهمیت نقش آفرینی و کار سرنوشت سازی که اصلاح‌طلبان می‌توانند در انتخابات آینده انجام دهند، هستند.
کیمجانی افزود : اما استفاده از این ظرفیت به معنای مطالبه خاصی نیست و در همین راستا مطالبه اصلاح‌طلبان از دولت سهم و رانت خاصی نیست بلکه تنها خواسته اصلاح‌طلبان، خدمت بیشتر دولت به مردم است.
وی اظهار امیدواری کرد : با انتخاب شخصیت‌های معتبر و جامع در استان‌ها این ظرفیت بتواند به خوبی در خدمت گرفته شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین