کد خبر: ۴۳۵۴۰۰
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵

گاز گرفتگی 11نفر در ساوه

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: 11 نفر در این شهرستان با گاز مونواکسید کربن مسموم شدند.
آفتاب‌‌نیوز : نعمت الله عزیزی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این افراد روز یکشنبه با علائم گازگرفتگی به اورژانس بیمارستان شهید چمران ساوه مراجعه کردند.

وی اظهار کرد: افراد مسموم شده به دلیل استفاده از سوخت زغال برای گرمایش در یکی از باغ های اطراف ساوه دچار مشکل شدند که پس از اقدامات درمانی لازم مرخص شدند.

وی تاکید کرد: با توجه به سفرهای نوروزی و شرایط آب و هوا، استفاده از چادر مسافرتی، خانه های باغی و سوخت چوب یا گازهای خوراک پزی احتمال حوادث را افزایش می دهد.

عزیزی گفت: باید در صورت استفاده از وسایل گازی و یا گرمازا، تمامی منافذ چادر یا اتاق مسدود نشود و در صورت مشاهده علائم مسمومیت، افراد را به محیط هوای باز منتقل شوند.

از ابتدای سال 95 تاکنون بیش از 50 مورد گزارش گاز گرفتگی در شهرستان های ساوه و زرندیه ثبت شده که از این تعداد سه مورد منجر به مرگ شده است.

6 پایگاه اورژانس 115 جاده ای ( پایگاه سلامت نوروزی ) در شهرستان های ساوه و زرندیه در طرح امداد نوروزی از 25 اسفندماه تا 15فروردین سال 96 آمادگی کامل و لازم برای ارائه خدمات به مسافرین را دارند.

زرندیه با مرکز شهر مامونیه از توابع ساوه بوده که بیش از 57 هزار نفر جمعیت دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین