کد خبر: ۴۳۵۴۶۸
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸

این بازیگر زن قبلاً گارسن بود! +عکس

برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن و گوی طلایی به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن بخاطر بازی در فیلم نقطه کور در سال ۲۰۰۹ است. ساندرا بولاک با ۱۰ میلیون دلار دستمزد بیشترین دستمزد را در بین بازیگرهای زن هالیوود را داراست.
آفتاب‌‌نیوز : "ساندرا بولاک" بازیگر دارنده اسکار به خاطربازی در فیلم "نقطه کور" پیش از حضور در هالیوود در شغل دیگری فعالیت می کرد.

به گزارش افکارنیوز، او پس از اجرای نقش‌های موفقی در دههٔ 1990 میلادی هم‌چون سرعت و وقتی تو خواب بودی (فیلم) به شهرت رسید. پس از آن او حرفه‌اش را به عنوان یک بازیگر هالیوودی نقش اول مشهور با فیلم‌هایی مانند خانم موافقت و تصادف که تحسین منتقدان را دریافت کردند، آغاز کرد. در سال 2007 او با داشتن سرمایهٔ 85 میلیون‌دلاری در ردهٔ 144 ثروتمندترین اشخاص نامدار زن قرار گرفت.
 ساندرا بولاک

همچنین در سال 2010 'پردرآمدترین' بازیگر زن هالیوود نام گرفت بین ژوئن 2009 تا یک سال بعد حدود 58 میلیون دلار بابت فیلم‌های  پیشنهاد و نقطه کور دریافت کرده‌است.

 وی برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن و گوی طلایی به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن بخاطر بازی در فیلم نقطه کور در سال 2009 است. ساندرا بولاک با 10 میلیون دلار دستمزد بیشترین دستمزد را در بین بازیگرهای زن هالیوود را داراست.

ساندرا بولاک در حالی که تنها سه واحد باقی مانده بود تا فارغ‌التحصیل شود، برای انجام تست‌های بازیگری ترک تحصیل کرد و برای گذران زندگی به‌عنوان پیش‌خدمت در یک کافه در نیویورک کار می‌کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین