کد خبر: ۴۳۵۵۴۸
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷

مسمومیت با گاز منواکسید کربن در ساوه جان پنج نفر را گرفت

فرمانده انتظامی ساوه گفت: پنج شهروند ساوجی روز دوشنبه براثر مسمومیت با گاز مونواکسید کربن در دو حادثه جداگانه در این شهرستان جان باختند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ پرویز اسدی افزود: ساعت یک و 45 دقیقه بامداد امروز در تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش حادثه گاز گرفتگیدر یکی از منازل مسکونی ساوه اعلام شد.

وی توضیح داد: حادثه دیدگان مردی 37 ساله و زنی 30 ساله بودند که به سرعت تیمی از عوامل انتظامی به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: حادثه دیدگان بر اثر نشت گاز وسیله گرمایشی مورد استفاده، دچار مسمومیت شده بودند که منجر به مرگ آنان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه خاطر نشان کرد: در حادثه دیگری که ساعت 5 و 30 دقیقه صبح امروز رخ داد نیز یک زن 24 ساله و 2 مرد 24 ساله و 25 ساله در یکی از شرکت های تولیدی روستای یل آباد شهرستان ساوه دبه دلیل نقص در استفاده از وسیله گرمایشی نامناسب دچار گازگرفتگی شده و جان باختند.

سرهنگ اسدی افزود: مرگ افراد مذکور توسط کارشناسان تیم های اعزامی اورژانس 115 که در محل حوادث حضور داشتند تایید و اجساد آنان با هماهنگی مقام قضایی برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه به شهروندان توصیه کرد: با توجه به ناپایداری شرایط جوی در فصل بهار، همواره در هنگام استفاده از وسایل گرمایشی، نکات ایمنی لازم را مورد استفاده قرار دهند.

از ابتدای سال 95 تاپیش از این حادثه، بیش از 50 مورد گزارش گاز گرفتگی در شهرستان های ساوه و زرندیه ثبت شده که از این تعداد سه مورد منجر به مرگ شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین