کد خبر: ۴۳۵۵۶۳
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳

عزیزی: چاپلوس نیستم اما کی روش کارآمد است / چین را ببریم تمام است

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: فردا چین را شکست دهیم حضورمان در جام جهانی قطعی می شود.
آفتاب‌‌نیوز :
خداداد عزیزی درباره دیدار اخیر تیم ملی برابر قطر اظهار داشت: تیم ما واقعا خوب بازی کرد و هم گل زدیم و هم موقعیت های خوبی را به دست آوردیم. البته باید بگویم از فوتبالی که قطر بازی می کرد خنده ام گرفته بود.. آنها حتی نمی توانستند 4 پاس درست به هم بدهند. قطری ها این همه هزینه می کنند و این همه بازیکن خارجی جذب کرده اند اما هیچی نداشتند.

وی افزود: من نمی خواهم برد تیم ملی را زیر سوال ببرم و اتفاقا معتقدم که تیم ملی متفکرانه بازی کرد . ما در دفاع خوب جمع می شدیم در خلق موقعیت هم عالی بودیم اما فوتبال قطر با فوتبال ما قابل مقایسه نبود.شکل فوتبالی که قطر بازی می کرد واقعا مسخره بود . در یک صحنه از بازی بیرانوند پرتاب دست بلندی داشت و دفاع وسط آنها نمی دانست توپ را روی زمین بزند یا روی هوا و همان توپ موجب شد تا حاج صفی تک به تک شود.

بازیکن اسبق تیم ملی در ادامه گفت: برای ما در قطر یک مساوی هم خوب بود اما وقتی برنده شدیم در واقع آن بازی سکوی پرتاب مان به جام جهانی شد. اگر چین را ببریم در بازی های بعدی با آرامش بازی خواهیم کرد و یک برد از سه بازی می خواهیم تا کار را تمام کنیم. به نظر من فردا اگر چین را شکست دهیم کار تمام است.

عزیزی گفت: ما نباید فوتبال ملی خودمان را با قطر مقایسه کنیم چون فاصله زیادی با آنها داریم در بازی اخیر اگر بجای تیم ملی استقلال و پرسپولیس هم به میدان می رفتند آن تیم را شکست می دادند. در یک صحنه خوشحالی کی روش خیلی جالب بود و دلیل خاصی داشت. مربی ما نه بخاطر بردن قطر، بلکه به خاطر کسب سه امتیاز در روزی که رقبایمان هم امتیاز از دست داده بودند به آن شکل شادمان بود.

وی درباره بازی فردای تیم ملی برابر چین اظهار داشت: در مورد چین هم اعتقاد دارم که فوتبال آنها در حد فوتبال ما نیست. چینی ها سرمایه گذاری خوبی کرده اند اما جواب آن سرمایه گذاری ها را 15 سال بعد می گیرند و قدرت اول آسیا خواهند شد. ما فردا باید فقط برای بردن به میدان برویم تا کار صعودمان به جام جهانی تمام شود. به نظرم چین نمی تواند برای ما دردسر درست کند. در واقع اگر فردا برنده نشویم کار مان برابر کره جنوبی و ازبکستان و حتی سوریه دشوار خواهد بود.
مهاجم اسبق تیم ملی گفت: من آدم چاپلوسی نیستم اما معتقدم کی روش مربی کارآمدی است و از من خیلی باتجربه تر است و می داند فردا باید فقط برای بردن به زمین برویم.

عزیزی در پایان در پاسخ به این سوال که در سال 96 باز هم به مربیگری می پردازد گفت: کارم مربیگری است. هر جایی پیشنهاد شود و خوب باشد قبول می کنم اما اینبار دیگر احساسی تصمیم نمی گیرم و همه جوانب را می سنجم. پیشنهادی هم نرسد بیرون می نشینیم و تماشا می کنیم و به استراحت می پردازیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین