کد خبر: ۴۳۵۷۴۰
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۳

ورود 305 هزار دستگاه خودرو به استان اردبیل

قریب به 305 هزار دستگاه خودرو از 25 اسفند ماه گذشته تا ششم فرودین ماه به استان اردبیل وارد شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
 معاون گردشگری استان اردبیل صبح امروز(سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه) در جمع خبرنگاران از تردد 595 هزار و 478 دستگاه خودرو در محورهای مواصلاتی استان به صورت رفت و برگشت خبر داد و گفت: از ۲۵ اسفندماه تا ششم فرودین ماه سال 96 مجموع تردد خودروهای مسافران نوروزی به استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است.

به گزارش ایسنا،«قادر تقی‌زاده» مجموع خودروهای ورودی به استان را 304 هزار و 259 دستگاه خودرو از محورهای مواصلاتی استان برشمرد و افزود: مجموع خودروهای ورودی به استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو درصد افزایش را نشان می‌دهد. 

وی آمار خودروهای ورودی از محور  آستارا به اردبیل را 105 هزار و 201 دستگاه خودرو، محور «سرچم - اردبیل» 61 هزار و 112 دستگاه خودرو با 16 درصد افزایش، «سراب – نیر» 62 هزار و 780 دستگاه خودرو، محور «اسالم - خلخال» 9 هزار و 815 دستگاه خودرو و محور «کلیبر- اصلاندوز» 30 هزار و 612 دستگاه خودرو و محور «اهر- مشگین‌شهر» را 34 هزار و 739 دستگاه خودرو با 13 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته اعلام کرد.

وی با اشاره به نصب دوربین‌های پلاک خوان در جاده‌های مواصلاتی توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و امکان آمارگیری از خودروهای استان‌های دیگر به استان اردبیل به شرط نصب برنامه‌های مربوطه، اضافه کرد: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته با اداره کل مذکور مقرر شده که آمار گیری از خودروها با نصب برنامه به صورت دقیق تر انجام گیرد.

به گفته معاون گردشگری استان اردبیل، دوربین‌های پلاک خوان، خودروهای ورودی به استان اردبیل را از خودروهای با پلاک اردبیل تمیز داده و امکان برآورد دقیق تر گردشگران ورودی از سایر استان‌ها به استان را ممکن می‌کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین