کد خبر: ۴۳۵۷۶۰
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵

جانشین پیروانی مشخص شد

مترجم تیم ملی در دیدار با چین امور مربوط به سرپرستی ایران را انجام داد.
آفتاب‌‌نیوز :
تیم های ایران و چین از مرحله انتخابی جان جهانی ۳۱۲۹ روسیه در آزادی به مصاف هم رفتند. این دیدار حاشیه هایی را هم به دنبال داشت.

بعد از گل نخست ایران، کارلوس کی‌روش که از فرصت‌سوزی بازیکنانش خسته شده بود، به سمت نیمکت رفت و نفس عمیقی را به بیرون داد تا حدود زیادی از استرسش کاسته شود.

همچنین مدافع تیم ملی چین که در صحنه گل نخست ایران مصدوم شده بود به داخل آمبولانس حاضر در ورزشگاه منتقل شد تا در صورت حاد شدن وضعیت به بیمارستان منتقل شود.

کی‌روش که بعد از گل نخست ایران آرام‌تر شده بود بعد از فرصت سوزی علیرضا جهانبخش دو دستش را روی سرش گذاشت و با عصبانیت در منطقه فنی ایران قدم می زد.

طارمی اولین بازیکن دو گله ایران در سومین دور از انتخابی جام جهانی ۳۱۲۹ روسیه در قاره آسیا شد.

مارچلو لیپی با وجود عقب افتادن چین از ایران خیلی آرام و با زدن دست های خود به سینه بازی را تماشا می کند.

از طرفی علاوه بر کی‌روش  که مدام در زمین دو حال گوشزد کردن نکاتی به بازیکنان ایران است، اوسیانو کروز هم در مواقعی به کنار زمین می آمد.

در نبود افشین پیروانی امور مربوط به سرپرستی تیم را آرین قاسمی، مترجم کارلوس کی‌روش، بر عهده داشت و کارهایی مانند تعویض بازیکان را انجام می داد.

کارلوس کی‌روش بعد از تعویض رضا قوچان نژاد به سمت این بازیکن رفت و با او دست داد.

گزارشگر رادیو صداوسیمای ایران به دلیل این که اتاق مربوط به این رسانه در اختیار چینی‌ها قرار گرفته بود، در جایگاه خبرنگاران اقدام به گزارش این دیدار کرد.

در حالی که برای این دیدار بلیط فروشی نشده و هواداران حتی روی دیوارهای ورزشگاه هم نشسته اند، تعداد تماشاگران در ورزشگاه ۸۹ هزار و ۲۲۶ نفر اعلام شد.
منبع: خبرگزاری ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین