کد خبر: ۴۳۵۸۹۰
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶

آنچه امروز در بورس گذشت

در پایان معاملات امروز چهارشنبه 9 فروردین ماه 1396 ، شاخص کل بورس 36 واحد افزایش داشت و به رقم 77584 واحد رسید. در این راستا، نمادهای بترانس با 18 واحد ، پترول با 11 واحد ، مبین با 11 واحد ، بیشترین تاثیرمثبت و شتران با 6 واحد ، کگل با 5 واحد ، همراه با 5 واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند ارزش معاملات در این بازار به رقم تقریبی 96 میلیارد تومان رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
در پایان معاملات امروز چهارشنبه 9 فروردین ماه  1396 ، شاخص کل بورس 36 واحد افزایش داشت و به رقم 77584 واحد رسید. در این راستا، نمادهای بترانس با 18 واحد ، پترول با 11 واحد ، مبین با 11 واحد ، بیشترین تاثیرمثبت و شتران با 6 واحد ، کگل با 5 واحد ، همراه با 5 واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند ارزش معاملات در این بازار به رقم تقریبی 96 میلیارد تومان رسید.

در بازار فرابورس شاخص کل با 4 واحد افزایش به رقم 887 واحد رسید. ارزش معاملات در این بازار به رقمی بالغ بر 144 میلیارد تومان رسید.

بیشترین ارزش معاملات امروز به ترتیب متعلق به نمادهای معاملاتی شپلی ( پلی اکریل ) با رقم تقریبی 9میلیارد تومان ، رمپنا ( گروه مپنا) با رقم تقریبی 5 میلیارد و 400 میلیون تومان ، آپ ( آسان پرداخت پرشین ) با رقم تقریبی 5 میلیارد و 400 میلیون تومان ، بهپاک ( صنعتی بهپاک ) با رقم تقریبی 4 میلیارد و 500 میلیون تومان ، لکما ( کارخانجات مخابراتی ایران ) بارقم تقریبی 4 میلیارد و  300 میلیون تومان می باشد.

در بازار چه خبر بود؟

در نماد معاملاتی شپلی ( پلی اکریل ) نوسانات شدید قیمت به نحوی بود که بعد از شروع معاملات صف خرید آن عرضه شد و با افزایش فشار فروش تا صف فروش نیز پیش رفت سپس با افزایش تقاضا مجددا در قیمت 624 ریال صف خرید شد.

حجم معاملات این سهم به بیش از 148 میلیون برگه سهم رسید.

حجم معاملات در نمادهای معاملاتی بازار پایه نیز مشهود بود نمادهای این بازار در روزهای گذشته عموما با افزایش قیمت با دامنه نوسان روزانه 10 درصد به کار خود پایان می دادند.

نمادهایی مانند لکما ( کارخانجات مخابراتی ایران ) با حجم معاملات بیش از  79   میلیون برگه سهم و فاهواز ( لوله و نورد اهواز ) با حجم معاملات بیش از 60 میلیون برگه سهم تا صف فروش قیمتی نیز پیش رفتند.

نماد معاملاتی بهپاک ( صنعتی بهپاک ) با وجود حجم معاملات بیش از 10 میلیون برگه سهمی ، همچنان در قیمت 4156 ریال صف خرید پر حجمی داشت.

در گروه قند و شکر ، اکثر نمادهای این گروه با افزایش قیمت همراه بودند که در این راستا نمادهایی مانند  قزوین ( کارخانجات قند قزوین ) ، قنیشا ( قند نیشابور ) ، قهکمت (قند هکمتان ) ، قمرو ( قند مرودشت ) ،  قپیرا ( فرآورده‌هاي‌غدايي‌وقندپيرانشهر ) صف خرید قیمتی داشتند 

در پایان معاملات  نماد  بترانس  به تابلوی معاملات بازگشت و در مقابل نماد خاذین جهت تشكيل جلسه هيات مديره به منظور تصميم گيري در خصوص افزايش سرمايه  متوقف شد.
منبع: انتخاب
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین