کد خبر: ۴۳۵۹۰۳
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰

بازدید بیش از یک میلیون گردشگر از جاذبه‎های لرستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان از بازدید میلیونی گردشگران از جاذبه‎های استان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
 «غلامرضا سلیمانی» در جمع خبرنگاران با بیان این خبر اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان در هشتمین روز از سال  جدید آمار بازدید از جاذبه‎های استان به حدود 1 میلیون و 300 هزار نفر رسید که رشد صعودی بیش از 15 درصد را تا این تاریخ نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: جاذبه‎های لرستان به سه دسته تاریخی - فرهنگی، طبیعی و جاذبه‎های دست ساز هم‌چون پارک مینیاتوری پل شاپوری و دریاچه‎های مصنوعی تقسیم می‎شوند.  

سلیمانی ادامه داد: این آمار نشان می‎دهد از ابتدای تعطیلات نوروز تاکنون قریب به 330 هزار نفر در مراکز اقامتی لرستان اعم از هتل، مهمان‎پذیر، کمپ‎های اسکان موقت و تأسیسات اقامتی متعلق به آموزش و پرورش اقامت داشته‎اند که نسبت به سال گذشته در این تاریخ حدود 6 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان افزود: دیروز 11 هزار و 157 نفر میهمان نوروزی از مجموعه تاریخی قلعه فلک الافلاک به همراه موزه‎های باستان‌شناسی و مردم‌شناسی بازدید کرده‎اند که با احتساب این رقم، آمار بازدید گردشگران از این قلعه تاریخی در نوروز 96  تاکنون به بیش از 80 هزار نفر گردشگر می‎رسد.
منبع: ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین