کد خبر: ۴۳۵۹۲۱
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵

تکذیب اخراج 200 نیروی صنعت نفت

یک مسئول شرکت طراحی و مهندسی صنایع انرژی با تکذیب اخراج 200نفر از کارکنان این شرکت در پایان سال 1395 گفت: زمان قرارداد حدود 30 نفر از کارکنان در اسفند ماه به دلایلی مانند اتمام اجرای پروژه ها به پایان رسیده و بحث اخراج و یا تعدیل آنها مطرح نبوده است.
آفتاب‌‌نیوز :
«امیرعلی نوری» امروز (چهارشنبه) در گفت وگو با ایرنا درباره ادعای اخراج 200 نفر از کارکنان این شرکت در پایان سال 1395، افزود: هیچ گاه موضوع اخراج و یا تعدیل 200 نفر مطرح نبوده و به نظر می رسد نشر این مطلب، با هدف جوسازی و یا شیطنت رسانه ای بوده است.

مدیر منابع انسانی و توسعه کارکنان شرکت طراحی و مهندسی صنایع انرژی اضافه کرد: زمان پایان قرارداد نیروها مربوط به اسفندماه بوده و بر این اساس، موضوع اخراج و یا تعدیل قبل از پایان قرارداد مطرح نیست.

وی با بیان اینکه واژه اخراج و یا تعدیل در این باره درست نیست، ادامه داد: با توجه به اینکه شرکت طراحی و مهندسی صنایع انرژی (EIED) یک شرکت پروژه محور است، بر اساس آغاز و یا پایان یافتن پروژه ها اقدام به جذب نیروی انسانی می کند.

نوری یادآور شد: بر این اساس، سیاست های جذب نیروی انسانی تابع شروع و یا پایان پروژه های این شرکت است.

وی افزود: همه نیروهایی که قرارداد آنها به دلایلی مانند نیاز نداشتن پروژه ها و نیز افزایش سطح اتوماسیون، پس از اسفند ماه تمدید نشده است، (شامل نیروهای بخش های ستادی، مهندسی و پروژه ها) کمتر از 30 نفر بوده است که امیدواریم پس از بازنگری به کمتر از 20 نفر کاهش یابد.

مدیر منابع انسانی و توسعه کارکنان شرکت طراحی و مهندسی صنایع انرژی ادامه داد: در مجموع بیش از 700 نفر در این شرکت مشغول به کار هستند که در بخش های مختلف ستادی، مهندسی و پروژه فعالیت دارند.

نوری با بیان اینکه راهبرد صندوق بازنشستگی صنعت نفت، سرمایه گذاری اقتصادی پایدار در سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» است، اضافه کرد: با توجه به برنامه صندوق بازنشستگی صنعت نفت برای اجرای پروژه های جدید مانند فاز دوم پتروپالایش کنگان امیداوریم که در سال 1396 این شرکت بتواند ظرفیت های جدید اشتغال ایجاد کند.

به گزارش ایرنا، در روزهای نخست امسال برخی منابع خبری ادعا کردند که حدود 200 نفر از کارکنان شرکت طراحی و مهندسی صنایع انرژی که از زیر مجموعه های اویک و صندوق بازنشستگی صنعت نفت به شمار می رود، اخراج شده اند.
منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین