کد خبر: ۴۳۵۹۶۱
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱

وزیر ارتباطات : طرح تکاپو امسال در مازندران اجرایی می شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت : طرح توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار (تکاپو) امسال با هدف حمایت از حوزه تولید محتوا و خدمات الکترونیکی در استان مازندران اجرا می شود.
آفتاب‌‌نیوز :
طرح تکاپو از سال گذشته درهشت استان کشور به صورت پایلوت آغاز شد. دولت در این طرح به دنبال شناسایی مزیت های استان ها ، شهرستان‌ها و روستاها و چگونگی ترکیب درستی از نیروی کار است.
محمود واعظی شامگاه چهارشنبه در حاشیه سفر به مازندران در فرودگاه رامسرافزود : در مازندران تاکنون کارهای بسیار خوبی صورت گرفته و در زمینه ارتباطات و کارهای دیجیتال نیز باید شغل ایجاد شود.
وی بیان داشت : مازندران از استان هایی است که در ارتباط با اقتصاد مقاومتی کارهای خوبی انجام داد و همبستگی خوبی بین استاندار ، فرمانداران و مدیران کل به وجود آمده و بانک ها نیز در این زمینه عملکرد خوبی داشتند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت : در سفر اخیر به استان مازندران نشستی با صادرکنندگان استان داشتیم مشکلاتی در زمینه های صادرات مطرح کرده بودند.
وی همچنین با اشاره به سفر روز گذشته رئیس جمهوری به مسکو ، افزود : در جریان این سفر مذاکرات خوبی برای صادرات انجام شده و امیدواریم در آینده مشکلات صادرکنندگان آبزیان، لبنیات، کشاورزی نظیر مرکبات با حمایت های ویژه برطرف شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان های نوشهر ، چالوس و کلاردشت و شرکت در جلسه اقتصاد مقاومتی استان به استان مازندران سفر کرده است.
منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین