کد خبر: ۴۳۶۰۶۵
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳

قدردانی عضو کمیسیون آموزش مجلس از اقدام دولت در مهار تورم

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت : اقدامات دولت تدبیر و امید در بخش های مهار تورم و اجرای طرح تحول نظام سلامت در بهداشت و درمان در این سال ها قابل تقدیر است.
آفتاب‌‌نیوز :
قاسم احمدی لاشکی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نوشهر برگزار شد ، افزود : دولت یازدهم اقدامات قابل توجهی تاکنون در حوزه مهار تورم و ارائه خدمات مناسب درمانی به مردم با توجه به مشکلات تحریم ها انجام داده است. 

به گزارش خبرنگار ایرنا ، نماینده مردم نوشهر ، چالوس و کلاردشت در مجلس گفت : همچنین اتمام فاز یک آزاد راه تهران - چالوس در 2 لاین به عنوان یکی از هنرهای سازه ای کشور و اختصاص یکهزار و 500 میلیارد تومان برای طرح آب منطقه ، خرید یکهزار و 200 میلیارد تومان قطعات نیروگاه 460 مگاواتی غرب مازندران نیز از دیگر اقدامات خوب دولت یازدهم در این منطقه است .
احمدی خواستار توجه ویژه دولت تدبیر و امید به موضوع تولید در این منطقه شد و بر ضرورت رفع رفع برخی از مشکلات عوامل تولید تاکید کرد .
این نماینده مجلس شورای اسلامی به انتظارت مردم غرب مازندران از دولت یازدهم اشاره کرد و گفت: مردم منطقه خواستار نگاه خاص مسئولان دولت به غرب مازندران هستند تا مشکلات و دغدغه اشتغال در این منطقه با مساعدت مسئولان به ویژه در جذب سرمایه گذار بخش خصوصی رفع شود.
** پرداخت 482 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در مازندران 
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران هم در این نشست گفت : دولت یازدهم 482 میلیارد تومان تسهیلات برای رونق واحدهای تولیدی استان پرداخت کرده است. 
حسن خیریان پور ، افزود : این تسهیلات به یکهزار و 91 واحد تولیدی در بخش های صنعتی و کشاورزی پرداخت شده است. 
وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید بیش از اعتبارات پیش بینی شده اولیه تسهیلات پرداخت کرده است ، گفت : این مبلغ پرداختی معادل 102 درصد از اعتبارات اولیه پیش بینی شده بسته حمایتی دولت است. 
خیریان پور افزود : استان مازندران به لحاظ تعداد پرداختی رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است. 
وی با اشاره به اقدامات دولت در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: در حال حاضر با اقدامات صورت گرفته در این حوزه ، استان مازندران در این بخش بعد از تهران در حوزه زیرساخت های فناوری اطلاعات رتبه دوم کشور را دارد. 
فرماندار نوشهر نیز در این جلسه اظهار داشت: دولت تدبیر و امید سال گذشته 25 میلیارد تومان در این شهرستان نوشهر سرمایه گذاری کرد. 
علی شادمان افزود: 20 میلیارد تومان برای نیروگاه زباله سوز پرداخت شده که هم اکنون از 65 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و تا 22بهمن ماه امسال به بهره برداری خواهد رسید. 
وی تصریح کرد : دولت پنج میلیارد تومان نیز برای نوسازی ورزشگاه نوشهر در نظر گرفته است. 
فرماندار نوشهر افزود: با تلاش و همدلی دستگاه ها نیز 2 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی در سال گذشته در نوشهر جذب شد. 
شادمان همچنین خواستار حمایت از کارخانه افرا نوشهر با 180 میلیارد سرمایه شد. 
وی ادامه داد: با تامین سرمایه گردش این کارخانه قادر به ایجاد 700 شغل است. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین