کد خبر: ۴۳۶۰۸۷
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷

35 سال حبس برای عاملان حمله تروریستی در مالزی

دو حامی گروه تروریستی داعش که نخستین بمب گذاری را در باشگاه شبانه ای در مالزی انجام دادند، توسط دادگاه عالی این کشور هر کدام در مجموع به 35 سال زندان محکوم شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
تارنمای روزنامه 'نیو استریت تایمز' روز پنجشنبه اعلام کرد 'نورالدین حسن' قاضی این پرونده در محکومیت 'امام وحی الدین کارجونو' 22 ساله و 'جونیوس اوندی جاهالی' 25 ساله گفت که این بمب گذاری باعث هرج و مرج و زخمی شدن 8 فرد به صورت جدی شده است. 

هر یک از این دو فرد به دلیل ارتکاب این جرم به 25 سال زندان و به دلیل حمایت از فعالیت های تروریستی به 10 سال زندان محکوم شدند. 

قاضی این پرونده اعلام کرد که محکومیت به حبس این 2 فرد از ابتدای بازداشت شدن آنها در اواسط سال 2016 محاسبه می شود. 

'نورالدین حسن' قاضی پرونده اعلام کرد که با اعمال محکومیت های بازدارنده برای جرائم مرتکب شده برای این 2 فرد، قصد ما ارسال پیام به دیگران از جمله یاران این آنها است که قصد دارند به فعالیت های تروریستی خود ادامه دهند. 

'امام وحی الدین کارجونو' کارگر کارخانه و 'جونیوس اوندی جاهالی' بیکار متهم به حمایت از فعالیت های تروریستی و پرتاب نارنجک و زخمی کردن 8 نفر در باشگاه شبانه در منطقه 'پوچونگ' ایالت سلانگور هستند که ماه ژوئن سال 2016 رخ داد. 
'امام وحی الدین کارجونو' همچنین متهم به گسترش تفکرات تروریستی از طریق نرم افزار 'تلگرام' شد.
'جونیوس اوندی جاهالی' نیز متهم به حمایت از فعالیت های تروریستی و گسترش تفکرات تهدید مردم مالزی از طریق نرم افزار 'تلگرام' شد.

'سیف الادریس زین الدین' معاون دادستان عمومی مالزی در درخواست برای اعمال محکومیت بازدارنده برای این 2 فرد، گفت که این افراد باید 25 سال به دلیل پرتاب نارنجک و 20 سال متوالی پس از آن نیز به دلیل حمایت از فعالیت های تروریستی زندانی شوند. 
منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین