کد خبر: ۴۳۶۰۹۷
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳

مسافران نوروزی شمال کشور در حال بازگشت به تهران

رئیس پلیس راه شرق استان تهران از بازگشت مسافران نوروزی شمال کشور به تهران و ترافیک سنگین شمال به جنوب محور هراز خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ سیاوش محبی با بیان اینکه خوشبختانه هموطنان عزیز به هشدارهای پلیس در محورهای کوهستانی توجه کرده و بازگشت خود از مسافرت های شمال کشور را آغاز کرده اند افزود: ترافیک محور هراز در مسیر شمال به جنوب پر حجم و سنگین و ترافیک شمال به جنوب محور فیروزکوه نیمه سنگین و در هر دو محور حرکت خودروها روان است.
به گزارش مهر، محبی حرکت خودروها در محور امام رضا( ع) را روان خواند و گفت: در این محور مشکل خاص ترافیکی مشاهده نمی شود و حرکت خودروها در کمال آرامش صورت می گیرد.

وی با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر برفی و بارانی بودن محورهای شمالی کشور در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ادامه داد: از مسافران عزیز تقاضا داریم طوری برنامه ریزی کنند که روز ۱۳ فروردین از شهر و دیار خود به دامن طبیعت بروند و دغدغه رسیدن به مقصد نداشته باشند.

رییس پلیس راه شرق استان تهران ضمن ابراز تاسف از حرکت خودروها در شب به سوی مقصد گفت: برخی از مسافران در طول روز تفریح می کنند و ساعات آخر شب که وقت تفریح و استراحت است شروع به رانندگی می کنند و همین خستگی و خواب آلودگی سبب واژگونی و ایجاد حادثه و از دست دادن هموطنان می شود.

وی اضافه کرد: رانندگان عزیز از حرکت عجولانه و توام با شتاب در محورهای مواصلاتی به طور جدی پرهیز کنند و بدانند قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی برای حفظ سلامت و امنیت و آرامش خود آن ها است و به این مقررات احترام بگذارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین