کد خبر: ۴۳۶۰۹۸
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۳
وزیر بهداشت خبر داد:

افزایش 1733 تخت‌خوابی ظرفیت بیمارستان‌های گیلان در دولت یازدهم

وزیر بهداشت در مراسم افتتاح 5 پروژه بهداشتی و درمانی استان گیلان از افزایش 1733 تخت‌خوابی ظرفیت بیمارستان‌های گیلان در دولت یازدهم خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح‌های سفر رئیس‌جمهور به گیلان با تبریک میلاد امام محمدباقر(ع) بیان داشت: امروز شاهد افتتاح پروژه‌های خوبی در حوزه بهداشت و درمان گیلان بودیم.
به گزارش خبرنگار ایلنا ، وزیر بهداشت بیان داشت: افتتاح بیمارستان 134 تخت‌خوابی آستارا با سرمایه‌گذاری 560 میلیارد ریال همزمان با سفر هیات دولت به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: افتتاح کلینیک فوق تخصصی گوارش و کبد گیلان از دیگر پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان در بخش‌خصوصی است که دارای بخش‌های داخلی کبد و گوارش است. افتتاح بیمارستان 22 تختخوابی شهرستان رضوانشهر نیز از دیگر پروژه‌هایی است که امروز با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد، این بیمارستان با اشتغالزایی برای 70 نفر و سرمایه گذاری 200 میلیارد ریالی دولتی افتتاح شده است.

هاشمی با اشاره به فعالیت های دولت در زمینه ارتقای وضعیت بهداشت و درمان، خاطرنشان کرد: بیمارستان های گیلان در دولت تدبیر و امید به 1733 تخت مجهز شد.

وی در پایان افتتاح بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی 180 تختخوابی پارس رشت با اشتغال‌زایی برای 680 نفر و 1200 میلیارد ریال اعتبار بخش‌خصوصی را از دیگر پروژه های حوزه بهداشت و درمان این استان برشمرد
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین