کد خبر: ۴۳۶۱۰۳
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹

وکیلی:هدف ما کسب سهمیه رقابت های جهانی است

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: هدف اول ما صعود به جمع چهارتیم برتر و کسب سهمیه رقابت های جهانی است.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران بعد ازپیروزی تیمش برابر بنگلادش و صعود به مرحله بعد مسابقه های قهرمانی آسیا گفت: این مسابقه برای تیم ایران بسیار مهم بود زیرا باید حتما برنده می شد تا شانس جهانی شدن را داشته باشد. تیم ملی والیبال نوجوانان ایران برای اینکه در جمع هشت تیم برتر قرار بگیرد و شانس جهانی شدن را داشته باشد، باید حتما در مسابقه دوم خود در دور مقدماتی به پیروزی می رسید.

 به گزارش ایسنا، او ادامه داد: نخستین هدف تیم ایران قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر و کسب سهمیه جهانی است و دومین هدف رفتن روی سکو آسیاست که قهرمانیو مقام اول بهترین سکوی مد نظر است.

وکیلی درباره تیم بنگلادش نیز گفت: شرایط دو تیم ایران و بنگلادش در گروه همانند یکدیگر بود و این تیم نیز با تمام تلاش به میدان آمد. البته بنگلادش والیبالش در آسیا در سطح برتر نیست، اما امروز بازیکنان این تیم خیلی خوب ظاهر شدند.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوان در پایان گفت: از تیم بنگلادش آنالیز خوبی داشتیم و بازیکنان را برای یک مسابقه کم اشتباه آماده کرده بودیم. پیروزی در سه ست با اختلاف امتیاز بالا (75 بر 36)، گواهی بر بازی کم اشتباه بازیکنان ایران است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین