کد خبر: ۴۳۶۸۶
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۸۴ - ۱۸:۳۵

وام 57 ميليون تومانی مسکن برای جوانان

آفتاب‌‌نیوز : رئیس اداره برنامه‌ريزي و تشكيلات بانک مسكن با اعلام این خبر گفت: سقف پرداخت تسهيلات مسكن جوانان در بانك مسكن بعد از گذشت 15 سال 53 ميليون تومان است اما بانك مسكن به تازگي پيشنهاد افزايش سقف اين تسهيلات به ميزان 57 ميليون تومان را به بانك مركزي اراده كرده است و مطمئنا با تاييد اين پيشنهاد از سوي بانك مركزي، از ابتداي سال آينده شرايط و ضوابط افتتاح حساب سپرده‌هاي جديد اعلام خواهد شد. 

به گزارش فارس؛رحیمی انارکی افزود: سپرده‌گذاران و افتتاح كنندگان حساب پس‌انداز جوانان پس از پايان پنج سال از افتتاح حساب اقدام به استفاده از تسهيلات مي‌كنند. در اين حساب‌ها برخلاف ساير حساب‌هاي صندوق پس‌انداز مسكن كه سقف مشخصي براي سپرده‌ها در نظر گرفته مي‌شود، سقف تسهيلات شناور است. 

رحيمي اناركي افزود: افتتاح كنندگان حساب پس انداز جوانان پس از گذشت سال پنجم تا سال پانزدهم به طور متوسط سقف تسهيلات سالانه حدود 3 ميليون تومان افزايش پيدا مي‌كند تا به عنوان مثال از پايان سال پنجم از 20 ميليون تومان به 57 ميليون تومان برسد. 

رئيس اداره برنامه‌ريزي و تشكيلات بانك مسكن افزايش سال به سال تسهيلات مشروط بر ادامه سپرده‌گذاري است اظهار داشت: اولين سري كه 6 سال از افتتاح حساب آنها سپري مي‌شود سال آينده پرداخت تسهيلات به آنها با سقف 14 ميليون تومان آغاز و سال بعد از آن به 17 ميليون تومان مي‌رسد. 



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین