کد خبر: ۴۳۸۲۵۰
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
دعوت از مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات

دیدار عارف با سیدمهدی طباطبایی/اصلاح‌طلبان در انتخابات از روحانی حمایت می‌کنند/این حمایت همراه با نقدهای دلسوزانه است

هم زمان با خجسته زادروز میلاد امیرالمؤمنین علی (ع)، محمدرضا عارف با حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی طباطبایی از وعاظ مشهور تهران دیدار و گفت‌وگو کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
رئیس فراکسیون امید در این دیدار ضمن تبریک سال جدید و اعیاد رجبیه به نقش و تأثیر گذاری روحانیت در تشویق مردم برای حضور پرشور در انتخابات اشاره کرد و از سید مهدی طباطبایی خواست با توجه به نقش ویژه‌اش در جامعه از مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کند.

وی همچنین با مرور تحولات یک دهه اخیر در کشور به نقش مؤثر گفتمان اصلاح طلبی در پیشبرد اهداف کلان نظام اشاره کرد و از حمایت اصلاح‌طلبان از نامردی دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت‌: جریان اصلاح طلبی از دولت آقای روحانی حمایت کرده است و این حمایت همراه با نقدهای دلسوزانه برای کارآمدی بیشتر دولت بوده است و در انتخابات ریاست‌جمهوری هم از ایشان حمایت خواهد کرد.

در این دیدار، حجت اسلام والمسلمین سید مهدی طباطبایی ضمن ابراز خشنودی از دیدار با دکتر عارف، وی را انسانی دلسوز، فرهیخته و مورد اعتماد حاکمیت دانست.

به گزارش ایسنا، وی ضمن بیان خاطره‌ای از دیدار با آیت الله هاشمی رفسنجانی ،گفت: در یکی از دیدارهایی که با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی داشتم ایشان از علاقه‌اش به جنابعالی گفت و تاکید کرد که شما در انتخابات ۹۲ مردانگی به خرج دادید و گذشت و ایثار شما در تاریخ جاودانه خواهد ماند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین