کد خبر: ۴۳۹۴۲۰
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷

سفیر سوریه در تهران قتل‌عام مردم کفریا و الفوعه را محکوم کرد

سفیر سوریه در تهران گفت: انفجار تروریستی در اتوبوس‌های حامل مردم کفریا و الفوعه قتل عام وحشیانه دیگر در کارنامه گروه‌های تروریستی تکفیری و حامیان آنان است.
آفتاب‌‌نیوز :
عدنان محمود سفیر سوریه در ایران تاکید کرد: انفجار تروریستی که گروه‌های تروریستی تکفیری با حمله به اتوبوس‌های حامل مردم فوعه و کفریه در منطقه راشدین حلب انجام دادند جنایت وحشیانه‌ای علیه زنان و کودکان می‌باشد بر کارنامه سیاه و تیره این گروه‌های تکفیری و تروریستی و کشورهای حامی آنان در ادامه قتل مردم سوریه و ارتکاب شنیع‌ترین کشتارها در تاریخ علیه این مردم بدور از هرگونه بازدارندگی اخلاقی و دینی و یا انسانی می‌افزاید.

وی به تصاویر هولناک به شهادت رسیدن و مجروح شدن صدها تن از کودکان و زنان که در داخل این اتوبوس‌ها حضور داشتند اشاره کرد و گفت: کشورهای غربی و دولت آمریکا که به دروغ مدعی علاقه‌مندی به امنیت و زندگی مردم سوریه هستند، هیچگونه توجهی به این جنایت از  خودشان نشان نداند .

وی افزود: دست‌های کشورهای غربی و مزدوران آنان در منطقه که حمایت از گروه‌های تروریستی در سوریه را ادامه می‌دهند با خون کودکان و زنانی که جان خود را در این اقدام جنایتکارانه تروریستی علیه اتوبوس های حامل مردم کفریا والفوعه ، از دست دادند آغشته می‌باشد.

سفیر سوریه در تهران همچنین اظهار داشت: هدف اصلی کشورهای حامی تروریسم در سوریه از این اقدام وحشیانه تروریستی متزلزل نمودن روحیه والای مردم، حمایت از تروریست‌ها و ناکام کردن روند آشتی‌های محلی فراگیر در سوریه می‌باشد و در راستای خدمت به گروه‌های تکفیری تروریستی قرار می‌گیرد که متحمل شکست‌هائی در مناطق مختلف سوریه شده‌اند.

وی تاکید کرد: این اقدامات تروریستی وحشیانه که با حمایت کشورهای غربی، ایالات متحده آمریکا و مزدوران آنان در منطقه علیه کودکان و زنان سوریه انجام گرفت بر اراده و عزم مردم و ارتش سوریه به ادامه جنگ با تروریست‌های تکفیری و نابودی آنان در جای جای کشور سوریه و ناکام گذاردن اهداف این توطئه تجاوزگرانه تروریستی علیه سوریه و تمامی منطقه ، می‌افزاید.

وی توضیح داد: " رویدادها و واقعیت‌های مرتبط با این جنایت تروریستی سبوعانه و اقدامات ننگین تروریستی گذشته تاکیدی بر رابطه تنگاتنگ موجود میان گروه‌های تروریستی تکفیری و کشورهای حامی آنان و هماهنگی‌های انجام گرفته در اتاق‌های عملیاتی ، لجستیکی ، سیاسی و رسانه‌ای مشترک می‌باشد که در این راستا به سانسور رسانه‌ای دستگاه‌های تبلیغاتی غربی درخصوص این کشتار وحشیانه  اشاره نمود.

به گزارش ایسنا، محمود تاکید کرد: راهبرد مشترک سوریه، ایران، روسیه، حزب الله ودوستان‌شان در جنگ علیه تروریسم جهت شکست تروریست‌های تکفیری و حامیان آنان که امنیت منطقه و مردم آن و کل جهان را در معرض خطر قرار می‌دهد ، بیش از پیش استحکام می‌یابد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین