کد خبر: ۴۳۹۴۳۷
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۲

کاخ سفید امکان اعزام ۵۰ هزار سرباز به سوریه را بررسی می‌کند

پایگاه‌های آمریکایی از مناقشه‌هایی در کاخ سفید پیرامون اعزام ۵۰ هزار سرباز آمریکایی به سوریه به منظور مبارزه با داعش در رقه خبر دادند.
آفتاب‌‌نیوز :
مجله نیویورک "nymag.com" گزارش داد که کاخ سفید پیشنهادی مبنی بر اعزام بیش از ۵۰ هزار سرباز به سوریه برای مبارزه با داعش را بررسی می‌کند اما این مجله جزئیات بیشتری را در این خصوص ارائه نداد.

از سوی دیگر، خبرگزاری بلومبرگ آمریکا گزارش داد که هربرت مک‌مستر، مشاور امنیت ملی آمریکا خواهان افزایش نیروهای آمریکایی در سوریه برای مبارزه با داعش است و این پیشنهادی است که همچنان با تردید و حتی مخالفت دولت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا مواجه است.

این خبرگزاری گزارش داد: مسئولان در داخل پنتاگون بر این باورند که امکانی برای افزایش حمایت‌ها از نیروهای محلی و افزایش حملات هوایی و همچنین آموزش برخی از گروه‌های محلی و استفاده بیشتر از بالگردهای هجومی وجود دارد.

به گزارش ایسنا، این خبرگزاری اعلام کرد: در مقابل، حامیان طرح مشاور امنیت ملی آمریکا بر این باورند که این طرح می‌تواند ضامن این باشد که هر چه سریعتر به کار داعش در سوریه پایان داده شود و همچنین امنیت نوار مرزی در وادی فرات با عراق برقرار شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین