کد خبر: ۴۳۹۶۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۶

رضایت بازیکنان تیم ملی از اتوبوس اختصاصی/ اتوبوس تیم ملی برای تردد مشکلی ندارد+تصاویر

مدیر سازمان تیم‌های ملی فوتبال ایران گفت: اتوبوس اختصاصی تیم ملی از همه استانداردهای روز دنیا برخوردار است و برای تردد هیچ‌گونه مشکلی ندارد.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدرضا ساکت، در حاشیه آیین رونمایی از اتوبوس اختصاصی تیم ملی در شرکت اسکانیا(عقاب‌افشان سمنان) در پاسخ به پرسش ایسنا در خصوص عدم داشتن مجوز تردد این اتوبوس اظهار کرد: اتوبوس اختصاصی تیم ملی هیچ مشکلی برای تردد ندارد و هم کارت و سند آن به بنام فدراسیون فوتبال صادر شده است.

وی با بیان اینکه اسکانیا از برندهای معتبر و منطبق با استانداردهای بین‌المللی است افزود: همه بخش‌های این اتوبوس منطق بر آخرین استانداردهای روز دنیا است.

مدیر سازمان تیم‌های ملی فوتبال ایران از رضایت اعضای تیم ملی از این اتوبوس خبر داد و گفت: این اتوبوس که برای اولین بار قبل از رونمایی رسمی امروز مورد استفاده قرار گرفت به تعبیر برخی دوستان هم اتوبوس"خوش‌رکابی" بود و هم خوشبختانه تیم ملی و کادر آن از امکانات آن رضایت کامل داشتند.

وی با بیان اینکه برخورداری از امکانات ایمن و مدرن همواره مورد توجه تیم‌های باشگاهی معتبر دنیا و تیم‌های ملی کشورهای صاحب فوتبال بوده تصریح کرد: تیم ملی ایران به عنوان پرافتخارترین تیم آسیا و با توجه به جایگاه بسیار ویژه در رنکینگ فیفا نیازمند امکاناتی درخور و از جمله یک اتوبوس اختصاصی بود که این مهم با تلاش کارگران و مهندسان شرکت عقاب‌افشان مهیا شد و امروز برای تقدیر از همت و تلاش و سخاوتمندی این شرکت معتبر خودروسازی به سمنان آمدیم تا هم ضمن تشکر از این اتوبوس نیز رسما رونمایی شود.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه داشتن تجهیزات پیشرفته و بروز برای ما از اهمیت زیادی برخوردار بود گفت: تولیدات این شرکت تحت لیسانس معتبرترین برندهای دنیا است.

ساکت ادامه داد: این اتوبوس توسط شرکت عقاب افشان سمنان و با مشارکت اسپانسر فدراسیون و در اختیار تیم ملی قرار گرفته تا سرویس‌ها و ایاب و ذهاب تیم‌های ملی را فراهم کند.

رضایت بازیکنان تیم ملی از اتوبوس اختصاصی/ اتوبوس تیم ملی برای تردد مشکلی ندارد+تصاویر

رضایت بازیکنان تیم ملی از اتوبوس اختصاصی/ اتوبوس تیم ملی برای تردد مشکلی ندارد+تصاویر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
0
0
این یوز سفید چرا عقب افتاده ؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین