کد خبر: ۴۳۹۶۹۴
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳
برنامه نود 28 فروردین 96 ؛

برنامه نود: از قول برانکو برای پیروزی مقابل الهلال تا وحشت بازیکنان پرسپولیس از سیدجلال/ طارمی بهترین بازیکن سال پرسپولیس شد + تصاویر

برنامه نود این هفته از ساعت 22:42 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت و ساعت 2:08 بامداد سه شنبه به پایان رسید.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه نود این هفته از ساعت 22:42 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت.

نظر سنجی برنامه به بهترین بازیکن پرسپولیس در لیگ شانزدهم اختصاص داشت که مخاطبان باید از بین این 6 گزینه، عدد گزینه مورد نظر خود را به شماره 20090 ارسال می کردند.

1. وحید امیری

2.علیرضا بیرانوند

3.سید جلال حسینی

4.مهدی طارمی

5. کمال کامیابی نیا

6. محسن مسلمان

برنامه نود 28 فروردین 96

فردوسی پور ضایعه سیل آذربایجان شرقی، غربی و کردستان را به خانواده قربانیان این حادثه تسلیت گفت.

همچنین وی درگذشت عارف لرستانی، عبدالغدیر آب پرور، پدر علی سامره و مادر مهدی مناجاتی را هم به خانواده آن ها تسلیت گفت.

در ادامه کلیپی از خلاصه آیتم های برنامه امشب روی آنتن رفت.

پخش خلاصه دیدار لوکوموتیو ازبکستان و استقلال تهران، نخستین آیتم برنامه 90 بود.

در ادامه خلاصه دیدار ذوب آهن ایران و بنیادکار ازبکستان پخش شد.

مجتبی حسینی سرمربی ذوب آهن: خوشحالم بازیکنانم قابلیت های خود را نمایش دادند و فوتبال مدرنی بازی کردیم. نتیجه 2 بر یک کمترین حق ما در این بازی بود.

فردوسی پور به تشریح وضعیت تیم های پرسپولیس و استقلال در لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.

برنامه نود 28 فروردین 96

ترین های هفته روی آنتن برنامه 90 رفت.

حرکات تکنیکی: ساسان انصاری، امیر زلیکانی، حسن جعفری، کمال کامیابی نیا، پیمان شیرزادی، احسان حاج صفی، محمدرضا ناصحی، فرشید اسماعیلی،مهدی ترابی،  آندرانیک تیموریان، علی قلی زاده، پیام ملکیان، محمدرضا حسینی، وحید امیری، آلویس نانگ، مهدی مهدی پور، احسان علوان زاده، 

تیر دروازه هفته: سرور جپاروف(سپاهان)

کار تیمی هفته: نفت تهران

موقعیت از دست رفته هفته: روح الله سیف اللهی(سیاه جامگان مشهد)

پاس گل برتر هفته: بختیار رحمانی(فولاد خوزستان)

مهار برتر هفته: محسن فروزان(صبا قم)

گل برتر هفته: احسان حاج صفی(سپاهان اصفهان)

آمار گزینه های نظر سنجی مورد ارزیابی قرار گرفت.

پس از بررسی آمار بازیکنان پرسپولیس، 90 درجه روی آنتن رفت.

خلاصه و حواشی دیدار پیکان و ذوب آهن به عنوان نخستین بازی هفته بیست و هفتم پخش شد.

پنجمین شکست پیکان مقابل ذوب‌آهن

ذوب‌آهن بعد از هشت هفته در لیگ برتر به پیروزی رسید.

مجید جلالی: انتظار بازی بهتری داشتم. بازیکنانم تلاش خود را کردند اما ذوب آهن بهتر بود.

مجتبی حسینی: موقعیت های ما گل شد و توانستیم نتیجه را حفظ کنیم. هرچند یک گل بد خوردیم اما خوشحالم که بچه های ما مزد زحمات خود را گرفتند.

برنامه نود 28 فروردین 96

در ادامه خلاصه و حواشی دیدار پدیده و تراکتورسازی روی آنتن رفت.

اولین گل تراکتورسازی در مشهد به پدیده

توقف روند 5 برد پیاپی پدیده

امیر قلعه نویی: در مجموع روزنه های جناح راست این تیم و حسن جعفری را بستیم و از تله های خود ایجاد موقعیت کردیم. حتی می توانستیم بیشتر گل بزنیم.

رضا مهاجری: در 15 دقیقه اول غافلگیر شدیم اما در ادامه فشار زیادی روی تراکتور آوردیم که در زدن ضربات آخر ناکام ماندیم.

تراکتور در ششمین بازی خود مقابل پدیده، نخستین پیروزی را کسب کرد.

بازی های پایانی تراکتور و استقلال بررسی شد.

جدول لیگ برتر و گلزنان مورد ارزیابی قرار گرفت.

عکس های 10 قهرمانی پرسپولیس روی مانیتور برنامه 90 رفت.

برنامه نود 28 فروردین 96

خلاصه و حواشی استقلال و صبا پخش شد.

منصوریان: از امید ابراهیمی تشکر ویژه می کنم چراکه رهبر تیم ما بود و از معدود شماره 6 های فوتبال ایران است که برای تیمش گل سه امتیازی می زند. در مجموع از تمام بازیکنانم راضی هستم.

مرفاوی: گلی که در نیمه اول خوردیم را جبران کردیم اما 10 نفره شدن در نیمه دوم، روند تیم ما را مختل کرد و اگر این امر اتفاق نمی افتاد وضعیت بهتری داشتیم. بازی پایاپایی انجام دادیم و اگر عمران زاده اخراج نمی شد، می توانستیم به استقلال گل هم بزنیم.

عنایتی: فکر می کنم یکی از به یاد ماندنی ترین روزهای عمرم بود. هواداران به من لطف داشتند و بازی خوبی انجام دادیم. شاید نتوانستم با پیراهن استقلال خداحافظی کنم اما مقابل این تیم و هوادارانش این کار را انجام دادم. امیدوارم استقلال همیشه در اوج باشد.

امید ابراهیمی با 7 گل زده، گلزن ترین هافبک لیگ است.

نکات بازی: 

روند گلزنی استقلال به حریفان در 5 ماه اخیر تداوم یافت.

اولین گل صبا در 30 دقیقه نخست؛ صبا تنها تیمی بود که در 30 دقیقه ابتدایی بازی گلی نزده بود.

5 کارت قرمز در 4 تقابل اخیر صبا با استقلال

3 گل آخر استقلال در لیگ از سوی امید ابراهیمی به ثمر رسیده است.

صبا یک پیروزی در 21 بازی خارج از خانه اخیر کسب کرده است.

صمد مرفاوی بدون پیروزی مقابل استقلال

استقلال 14 بازی گذشته بدون شکست برابر صبا در لیگ برتر و جام حذفی

قرعه کشی نظرسنجی هفته پیش 90 از سوی ابراهیم میرزابیگی کارشناس داوری برنامه انجام شد.

برنامه نود 28 فروردین 96

آنالیز داوری

استقلال-صبا

برای خطای هند حنیف عمران زاده، یک کارت زرد کافی بود.

کارت زرد دوم حنیف عنران زاده به دلیل خطای روی بهنام برزای و جلوگیری از حمله استقلال هم درست بود.

برخورد توپ به دست امید نظامی پور پنالتی نبود.

پدیده- تراکتور

بازیکن پدیده خود را به مدافع تراکتور زد و ادامه بازی درست بود.

محسن یوسفی برخوردی با هادی محمدی نداشت و تصمیم مهدی سید علی برای ادامه بازی به سود تراکتور درست بود.

فردوسی پور اعلام کرد گل تراکتور باید به نام هادی محمدی ثبت شود.

برخورد توپ به دست مهدی شریفی خطا نبود.

خلاصه و حواشی دیدار ماشین سازی و پرسپولیس که در نهایت منجر به قهرمانی سرخ پوشان پایتخت در لیگ برتر شد، روی آنتن رفت.

حسین زرگر داور بازی: دقیقه 45 بازی درد شدیدی در ماهیچه پایم احساس کردم که پزشکان احتمال پارگی دادند. به همین دلیل مجبور شدم از زمین بیرون بیایم.

بازیکنان پرسپولیس گلایه خود را نسبت به فحاشی برخی هواداران تبریزی به مرحوم هادی نوروزی ابراز کردند.

برانکو ایوانکوویچ: در کل فصل نشان دادیم در بهترین فرم هستیم و بهترین بازی ها را ارائه دادیم. و با وجود تمام فشارها و خستگی ها می توانستیم در این باری کار را زودتر تمام کنیم.

فرهاد کاظمی:گل دقیقه یک فشار زیادی به ما آورد. همین که بازیکنانم پس از این گل توانستند بازی برابری ارائه دهند خوب است و آن ها تلاش زیادی کردند.

برانکو در 63 بازی که مربی پرسپولیس بوده. 134 امتیاز گرفته است. این درحالی است که مربیان قبل از برانکو در همین تعداد بازی 96 امتیاز گرفتند.

برانکو: داغ دربی هنوز برایم تازه است/ در گرمای 40 درجه عمان پالتو می پوشم و الهلال را می بریم

برانکو: تشکر می کنم از دعوتتان و احساس خوبی دارم. تبریک می گویم به هوادارانمان که کل فصل یار دوازدهم پرسپولیس بودند.

برنامه نود 28 فروردین 96

وی در پاسخ به این سوال که آیا روزی که قهرمانی لیگ پانزدهم را مقابل راه آهن از دست دادید، فکر می کردید در این فصل اینقدر راحت قهرمان شوید، جواب داد: در ابتدای فصل اهداف خود را اعلام کرده و بازیکنان جدیدی گرفتیم. هدف اصلی ما جنگیدن برای قهرمانی بود و پس از مدت زیادی پرسپولیس قهرمان شد. فشار زیادی را روی خودمان قرار دادیم و از ابتدا اهداف خود را پنهان نکردیم.

وی درباره حمایت باشگاه پرسپولیس بیان کرد: تشکر می کنم از طاهری و با نظر شما موافق هستم که در ابتدای فصل گذشته وضعیت سختی داشتیم و شش هفته در انتهای جدول بودیم. طاهری مجبور بود این فشارها را تحمل کند اما به کار ما اعتقاد داشت. پرسپولیس استحقاق قهرمانی داشت و توانست قدرت خود را نشان بدهد. از ابتدا اهداف خود را ترسیم کردیم و من و بازیکنانم تحت فشار بودیم. آن ها به بهترین شکل عمل کردند. از هشت هفته اول با وجود مشکلاتی که در فصل آماده سازی داشتیم، وضعیت خوبی داشتیم و این وضعیت روز به روز بهتر شد. درکل تنها یک تصادف می توانست مانع قهرمانی شود.

وی درمورد اینکه از بین سه قهرمانی که در لیگ های کرواسی، چین و ایران کسب کرده کدام قهرمانی برایش لذت بخش تر است، گفت: به نتایجی که کسب کردم افتخار می کنم. پس از رفتن از ایران به دینامو زاگرب رفتم و در همان سال اول قهرمان لیگ و جام حذفی شدیم و 20 امتیاز با هایدوک فاصله داشتیم. در سال اول حضورم در چین هم با شاندونگ قهرمان شدم و 13 امتیاز اختلاف، با تیم دوم جدول ایجاد کردیم. قهرمانی امسال هم از آنجایی ارزشمند است که پرسپولیس توانست پس از 9 سال در لیگ ایران به قهرمانی برسد.

وی درمورد صمیمت بازیکنان پرسپولیس و حواشی آن ها از جمله مدل موی عجیب محسن مسلمان بیان کرد: خوشحالم که فضای خوبی بین آن هاست و این مهم ترین مسئله است. افتخار می کنم که بازیکنانم برای هم جان می دهند و به هم کم می کنند. آن ها احساس همدیگر را درک می کنند. در مورد تیپ آن ها باید بگویم این موضوع شخصی است و باید تا حدی به بازیکنانم حق داد. مهم ترین مسئله این است که خوب و حرفه ای بازی کنند. امروز هم به آن ها گفتم اگر سه بازی پایانی خود را خوب بازی نکنیم، چیزی ارزش ندارد. در فوتبال امروز وجود ندارد بلکه امروز، فردا و پس فردا اهمیت دارد

برانکو درباره اینکه بازیکنان پرسپولیس فرشاد احمدزاده را پسرش می دانند، گفت: من با همه ارتباط خوبی دارم. نه تنها فرشاد بلکه بازیکنانی که فضای خوش بینی در تیم ایجاد می کنند را دوست دارم. فوتبال بازی است که شادابی و لذت دارد. چراکه در کنار جدیت در تمرین باید رضایت مندی هم فراهم شود. همه آن ها را دوست دارم چراکه در تمرین و بازی خوب تلاش می کنند.

برنامه نود 28 فروردین 96

وی درمورد سوال نظر سنجی برنامه 90 گفت: ما تیم هستیم. با هم می بریم، می بازیم و مساوی می کنیم. با هم شادی می کنیم و هرگز فرد را در نظر نمی گیریم به جز جلسات خصوصی که مسائل فنی را به خود بازیکن بازگو می کنیم. تمام بازیکنان برای من اهمیت دارند. از مدیریت تا کادر تدارکات و تماشاگران در این قهرمانی اهمیت دارند اما بازیکنان از همه مهم تر هستند.

در نخستین باری که نطر سنجی پخش شد مهدی طارمی با 23 درصد در صدر بود.

برانکو درمورد تغییرات کم تیم پرسپولیس نسبت به فصل پیش گفت: خیلی طرفدار این نیستم که تعداد زیادی بازیکن به تیم بیایند چراکه بازیکنان جدید برای هماهنگی نیاز به زمان دارند. یکی از نظرات من این است که تیم را استانداردلیزه کنم.

بازیکنان ما نشان دادند توانایی زیادی دارند؛ تیمی که می‌برد را به سختی می‌شود تغییر داد و این آمار واضح است.

وی افزود: بازیکنانی که گل می‌زنند تشویق و معروف می‌شوند اما بدون بازیکنانی مانند کامیابی‌نیا، سید جلال، ماهینی، ربیع‌خواه نمی‌ توان نتیجه گرفت. البته تیم باید ستاره داشته باشد چراکه آنها مردم را به ورزشگاه می‌آورند و برای حامیان مالی جالب توجه هستند اما باید این ستاره‌ها با امکانات در خدمت تیم باشند.

برانکو درباره کیفیت پایین نیمکت پرسپولیس گفت: بازیکنان جوان زیادی داریم که تجربه زیادی ندارند و نشستن روی نیمکت می‌تواند برای آنها آموزش باشد.

سرمربی پرسپولیس درخصوص جذب اوکراینی‌ها گفت: شرایط برای گولچ و اوکراینی‌ها به یک شکل بود اما رادوشوویچ را با وجود اینگه هم وطن من بود نمی شناختم. رادو خوب کار کرد. در کل نمی دانید بازیکن خارجی چگونه جواب می‌دهد. گولچ از استرالیا آمده و با تیم سیدنی قهرمان شده و ملی‌پوش بود. قطعا فکر می‌کردیم جواب معیارهای ما را می‌دهد. درمورد اوکراینی‌ها هم فکر می‌کردیم بهتر از نفرات داخلی هستند اما تنها هفت روز قبل از شروع لیگ به ایران آمدند و آماده نبودند. با این وجود برای نشستن روی نیمکت خوب بودند. نکته مهم این است که با بازیکنان ایرانی قهرمان شدیم و تنها تیم ایرانی هستیم که با بازیکنان ایرانی بازی کردیم و به قهرمانی هم رسیدیم.

از قول برانکو برای پیروزی مقابل الهلال تا وحشت بازیکنان پرسپولیس از سیدجلال/ طارمی بازیکن سال پرسپولیس شد + تصاویر

وی درباره پالتوی کرم رنگی که در بیشتر مسابقات می‌پوشد، ابراز کرد: قبل از هر چیز آن را به خاطر گرم نگه داشتن خودم می‌پوشم اما آن پالتو خوش شانسی هم می‌آورد. زمانی که هوا خیلی سرد می‌شود این پالتو را می‌پوشم و در مسابقات حساس هم این کار را می‌کنم. قرار است در دمای 40 درجه مسقط هم برابر الهلال این پالتو را بپوشم(با خنده) اگر لازم شد دو پالتو مثل این روی هم می‌پوشم.

سرمربی پرسپولیس درباره بازی با الهلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی سختی داریم چون الهلال یکی از بهترین تیم‌های آسیا بوده و همیشه به مراحل نهایی لیگ قهرمانان رسیده است؛ آنها بیش از 55 قهرمانی دارند اما در بازی رفت نشان دادیم آنها از ما بهتر نیستند ولی الان موضوع مهم این است ما چقدر بچه‌های تیم را شاداب‌تر و با انرژی‌تر کنیم و آخرین قطرات انرژی را از آنها بگیریم تا موفق شویم.

وی افزود: قهرمانی مقداری بچه‌ها را خالی کرده ولی یک واکنش مثبتی داریم و آن بازی خوب مقابل الهلال است که باید به درستی انجام دهیم.

برانکو درباره پنالتی زدن مهدی طارمی مقابل ماشین‌سازی گفت: در دیدار با ماشین‌سازی باید سید جلال پنالتی را می‌زد اما وی کاپیتان و دست راست من در زمین است و حق داشت تصمیم را تغییر بدهد. سید جلال می خواست به مهدی طارمی اعتماد به نفس دوباره بدهد و بعد از پنالتی‌ای که خراب کرده اعتماد دوباره را بازگرداند و من هم این موضوع را پذیرفتم.

سرمربی پرسپولیس اذعان کرد: بعد از پنالتی طارمی و رضاییان در بازی با سپاهان، با اینکه گل شد از آنها انتقاد کرد ولی طرفدار این پنالتی‌ها نیستم چراکه بازی باید جوانمردانه باشد و پنالتی را خیلی از بازیکنان گل نمی‌کنند اما باید پنالتی‌های حساس را بهتر زد.

برانکو با بیان اینکه شکست در دربی یک ناراحتی فراموش‌نشدنی است، اظهار داشت: مقابل استقلال خیلی خوب شروع کردیم اما جو بازیکنان را گرفت و انگیزه بیش از حد داشتند که در 2 دقیقه استقلال نتیجه را برگرداند؛ در نیمه دوم تلاش زیادی کردیم و به تیرک زدیم که آمار این موضوع را نشان می‌دهد اما شکست خوردیم.

وی درباره تعویض نکردن کامیابی‌نیا در بازی قبل از دربی برابر تراکتورسازی با اینکه 3 بر صفر پیش بودند، گفت: هیچوقت نمی‌توان این موضوع را تشخیص داد اما کمال کارت زردی که نباید می‌گرفت را دریافت کرد. در ایران اتفاق می‌افتد بازیکنان تحت فشار و احساسات قرار می‌گیرند و سخت است در آن لحظه فکر کنید در نتیجه 3 بر صفر چنین اتفاقی بیافتد؛ متاسفانه او از دربی محروم شد و کار ما را سخت کرد.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در کرواسی و چین اتفاق افتاده بود که یک بازیکن پنالتی چیپ را بزند، عنوان کرد: در کرواسی چنین سابقه‌ای نداشتم. متاسفانه یحیی گل‌محمدی هم در تیم ملی ایران مقابل چین چیپ زد و ما به فینال نرفتیم. خیلی عالی بازی کردیم و نمایش خوبی برابر کره جنوبی داشتیم. پیش از آن هم برابر ژاپن عمکلرد قابل قبولی انجام دادیم.

برانکو درخصوص آنالیز برنامه نود از پرسپولیس اظهار کرد: آمارهای الان خوشحال کننده بود و من هم به بازیکنان آماری می‌دهم که نشان دهنده کیفیت آنهاست و معلوم می‌کند ما به حریف برتری داشتیم. می‌خواهیم متفاوت از تیم‌های دیگر باشیم و به روند فوتبال جهانی برسیم.

وی پیرامون عدم موافقت با ماندن رامین رضاییان ابراز کرد: بهترین تصمیم برای باشگاه رفتن رامین بود. رضاییان سه، چهار مسئله انضباطی داشت که  از آنها گذشت کردم و نخواستم به موقع واکنش نشان دهم تا بگویند ضدیت داشتم اما از آخرین درگیری نتوانستم بگذرم. خیلی از بازیکنان نسبت به رضاییان از نظر فنی ارجحیت دارند چراکه وی دیر به تیم اضافه شد. نتایج هم نشان می‌داد نباید تغییری داشته باشم.

سرمربی پرسپولیس درباره ادامه حضورش در این باشگاه گفت: یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و همانطور که آقای طاهری گفته باشگاه دورنمایی به آینده دارد تا تیم در کدام مسیر برود. در این زمینه همکاری بسیار خوبی داریم و تیم باید در همین مسیر برود و من و همکاران به همراه هم در رده‌های پایه و آکادمی پیشنهادات و نظراتمان را اعلام کنیم و اقداماتی انجام دهیم.

از قول برانکو برای پیروزی مقابل الهلال تا وحشت بازیکنان پرسپولیس از سیدجلال/ طارمی بازیکن سال پرسپولیس شد + تصاویر

برانکو درخصوص جذب بازیکن جدید اذعان کرد: با چند بازیکن صحبت کردیم اما بعد از بازی با الهلال به طور جدی تیم را آنالیز می‌کنیم و نیاز تیم را می‌بینیم. نیازهایی داریم اما محدودیت‌هایی نیز وجود دارد که باید به آن توجه داشت. آنالیز اصلی را پس از دیدار با الهلال انجام می‌دهیم و حتما الهلال را می‌بریم.

سرمربی پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنان مهم‌ترین بخش کار هستند و از تماشاگران تشکر می‌کنم که یار دوازدهم ما بودند؛ از اسپانسرها تشکر زیادی دارم چون بهبود وضعیت مالی اهمیت زیادی دارد.

بخش اول کلیپ جذاب مصاحبه با مهدی طارمی، فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی نیا، حسین ماهینی و محسن مسلمان پخش شد.

در ادامه علی اکبر طاهری روی خط برنامه 90 آمد.

طاهری: تمام اعضای باشگاه پرسپولیس به وارتیمی اعتقاد دارند/ برانکو بدون امکانات به مشکل می خورد

علی اکبر طاهری در ابتدای گفت و گوی خود با برنامه 90 اظهار داشت: فکر می‌کنم همه پیکره باشگاه به کار تیمی اعتقاد داشتند و همه این کار را انجام دادند و این مسئله خواسته تک تک اعضای باشگاه بود.

وی افزود: گاهی اوقات حاشیه بر متن غلبه می کند و سبب می شود که کارهایمان را انجام ندهیم. باید از همه عوامل تشکر کنم که این کار تیمی را انجام دادند.

طاهری اذعان داشت: باید در این شرایط از هواداران پرسپولیس و کانون هواداران تشکر کنیم که به خوبی هواداران را مدیریت کردند. الان زمان نگاه ما به رتبه های جلوتر و بالاتر است.

وی درباره عقد قرارداد ۵ ساله با برانکو بیان کرد: 2 سال پیش کار خود را با برانکو آغاز کردیم. همان زمان هم این کار خیلی دیر بود اما با هم برنامه ریزی کردیم که قهرمانی ایران را به دست آورده و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره لیگ قهرمانان آسیا گفت: در تیم الهلال بازیکنانی را دیدم که بیش از هفت میلیون یورو قیمت دارند و ما باید مقابل چنین تیم‌هایی رقابت کنیم. اگر برانکو سخت افزار و نرم افزار کافی در دست نداشته باشد با وجود تمام لیاقت ها و توانایی هایش 
به مشکل می‌خورد.

در ادامه کلیپ آنالیز عملکرد پرسپولیس در لیگ شانزدهم روی آنتن رفت.

بخش دوم کلیپ جذاب مصاحبه با مهدی طارمی، فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی نیا، حسین ماهینی و محسن مسلمان پخش شد.

در این کلیپ جذاب، پنج بازیکن پرسپولیس به خاطره تعریف کردن و شوخی با هم تیمی های خود پرداختند  و جالب  اینجاست که مهدی طارمی و حسین ماهینی اعتراف کردند از جذبه و واکنش های سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس در جریان بازی های این تیم تا حدی می ترسند.

از 90 تا 90 با پخش آیتم هایی از اختلافات علی دایی و علی کریمی، ایراد فنی فراز کمالوند به ورزشگاه نقش جهان اصفهان، تقدیم جام قهرمانی تیم پیام چمستان به خانواده هادی نوروزی، پیشنهادات رحیم زهیوی از تیم های لیگ برتر ایران، تعطیلی تمرینات استقلال خوزستان به دلیل مشکلات مالی، اهدای جایزه بهترین بازیکن سال فوتسال آسیا به اصغر حسن زاده، بازدید تیم سیاه جامگان از منطقه جنگ زده شلمچه، اعتراض محمد قاضی به مشکلات مالی تیم نفت تهران، گفت و گو با تماشاگران انگلیسی و کانادایی بازی نفت تهران و فولاد خوزستان، درگذشت مجید صفابخش پیشکسوت فوتبال مازندران روی آنتن رفت.

از قول برانکو برای پیروزی مقابل الهلال تا وحشت بازیکنان پرسپولیس از سیدجلال/ طارمی بازیکن سال پرسپولیس شد + تصاویر

آنالیز داوری دیدار ماشین سازی- پرسپولیس

برخورد توپ به دست محمد انصاری پنالتی نبود.

اصابت آرنج حسین ماهینی به بازیکن ماشین سازی عمدی نبود.

خطا روی علی علیپور پنالتی بود و بازیکن برزیلی ماشین سازی باید کارت زرد می گرفت.

خلاصه و حواشی بازی سپاهان و گسترش فولاد پخش شد.

فراز کمالوند: بازیکنان ما نتوانستند پابه پای سپاهان پیش روند که این امر با توجه به انجام بازی در کمتر از 10 روز مقابل تراکتور و استقلال طبیعی بود. از نتیجه رضایت ندارم اما در کل توانستیم در این بازی شش بازیکن جوان را در ترکیب گسترش قرار دهیم.

زلاتکو کرانچار: بازیکنان ما شانه به شانه گسترش پیش رفتند اما اولیویرا چندین موقعیت را از حریف گرفت که باید از وی تشکر کنم.

نکات بازی: پنجمین بازی بدون برد گسترش فولاد

سپاهان در سه بازی اخیر و پس از جدایی عبدالله ویسی 7 امتیاز کسب کرده است.

عملکرد لژیونرها روی آنتن رفت.

مهدی رجب زاده با زدن چهار گل از بیرون محوطه جریمه رکوردار لیگ برتراست. پس از وی احسان حاج صفی، کاوه رضایی، سیامک نعمتی و محمد ابراهیمی قرار دارند.

خلاصه و حواشی دیدار نفت تهران و فولاد پخش شد.

نعیم سعداوی: نیمه اول متعادل بود و نفت از تجربه خود استفاده کرد اما در نیمه دوم موقعیت های خوبی خلق کردیم که اگر شانس داشتیم پیروز می شدیم

علی دایی: حق ما مساوی نبود و باید می بردیم. 2 اشتباه کردیم و روی همین امر به نتیجه تساوی رسیدیم.

نکات بازی: 
ساسان انصاری با 15 گل به صدر جدول گلزنان بازگشت.

نفت تهران 5 بازی بدون برد مانده است.

فولاد خوزستان در 6 مسابقه اخیر پیروزی نداشته است.

ساسان انصادی با زدن 5 گل به نفت تهران از این لحاظ رکورددار لیگ برتر است. پس از وی مرتضی تبریزی و گادوین منشا قرار دارند که چهار گل به ترتیب وارد دروازه پیکان و ماشین سازی کردند.

از قول برانکو برای پیروزی مقابل الهلال تا وحشت بازیکنان پرسپولیس از سیدجلال/ طارمی بازیکن سال پرسپولیس شد + تصاویر

خلاصه و حواشی دیدار صنعت نفت و سیاه جامگان پخش شد.

اکبر میثاقیان: پس از دریافت گل اول بازی عملکرد خوبی داشتیم و خداراشکر با کسب یک امتیاز در کورس پایین جدول ماندیم.

فرهنگ عوده پرور: اگر بازیکنانمان مسئولیت پذیر بودند دست پر زمین را ترک می کردیم و بهتر نتیجه می گرفتیم. 

خلاصه و حواشی دیدار استقلال خوزستان و سایپا روی آنتن رفت.

حسین فرکی: 2 موقعیت اصلی در نیمه دوم داشتیم که استفاده نکردیم. استقلال خوزستان هم می توانست به گل برسد. در کل یک امتیاز در خانه حریف برای ما بود

سیروس پورموسوی: بازیکنان ما نسبت به سایپا برتری داشتند اما نتوانستند به گل برسند. در کل استقلال خوزستان تیم ندارهای باغیرت است.

نکات بازی:

سایپا 5 بازی است که در خارج از خانه موفق به گلزنی نشده است.

بررسی تغییرات مربیان در لیگ شانزدهم نشان داد در کل این موضوع مثبت بوده است.

کم گل ترین بازی ها در لیگ شانزدهم به بازی های سایپا با 1/67  گل در هر بازی اختصاص داشت. پس از این تیم صبا و پرسپولیس قرار دارند.

سه بازی پایانی صبا و سیاه جامگان به عنوان 2 تیم مدعی سقوط مورد ارزیابی قرار گرفت.

تیم منتخب هفته بیست و هفتم لیگ برتر: 

علیرضا بیرانوند. هادی محمدی. محمد نژاد مهدی.شهرام گودرزی. پیمان شیرزادی. احسان حاج صفی. احسان پهلوان. محمد قاضی. ساسان انصاری. علی علیپور

آنالیز داوری نفت تهران- فولاد خوزستان

سینا مریدی روی میلاد فخرالدینی خطا کرد و پنالتی ررست بود.

خطای محمد دانشگر روی ساسان انصاری به درستی پنالتی اعلام شد و کارت زرد مدافع نفت هم درست بود.

آنالیز داوری دیدار صنعت نفت- سیاه جامگان

قبل از اعلام پنالتی برای صنعت نفت باید خطای مهاجم این تیم روی مدافع سیاه جامگان اعلام می شد.

داور باید یک پنالتی دیگر برای شاگردان فیروز کریمی می گرفت که بی تفاوت از کنار این امر گذشت.

در درگیری بین بازیکنان 2 تیم کارت زرد کفایت می‌کرد.

آنالیز داوری دیدار استقلال خوزستان- سایپا

شاه‌علی‌دوست روی بیت‌سعید خطایی انجام نداد و برعکس مهاجم استقلال خوزستان روی مدافع سایپا خطا کرد.

دوربین 90 پخش شد.

گزارشی از رقابت های هفته‌ های سی و یکم و سی و دوم لیگ دسته یک، برنامه و جدول این بازی ها پخش شد.

اتفاقات جنجالی دیدار اکسین البرز و نفت مسجد سلیمان مورد ارزیابی قرار گرفت.

خلاصه ای از فوتبال بازی کردن مردم شهر سرباز پخش شد.

از قول برانکو برای پیروزی مقابل الهلال تا وحشت بازیکنان پرسپولیس از سیدجلال/ طارمی بازیکن سال پرسپولیس شد + تصاویر

حدود یک میلیون و 900 هزار نفر در نظرسنجی امشب 90 شرکت کردند و در این میان مهدی طارمی با کسب 26/2 درصد آرا بالاتر از سیدجلال حسینی و علیرضا بیرانوند به عنوان بهترین بازیکن فصل پرسپولیس انتخاب شد.

برنامه امشب 90 ساعت 2:08 بامداد سه شنبه به پایان رسید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین