کد خبر: ۴۳۹۷۶۷
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶

32 سال برای راندن این خودرو صبر کنید +عکس

شیشه قوس‌دار و یکپارچه در این خودرو به عنوان شیشه جلو، محافظ در برابر باد، شیشه جانبی و سقف عمل می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز : در دوران طلایی دهه‌های 1950- 1960 میلادی، طراحان و خودروسازها ذهنیت خود از خودروهای آینده را به تصویر کشیدند. خودروهایی که می‌توانستند در حال حاضر یکی از خودروهای کنونی جهان محسوب شوند. برخی از خودروهای آینده آن زمان، به شکل پروازی رسم شده و برخی دیگر با منابع قدرت خورشیدی به ثبت رسیدند، اما این روزها هیچ کدام از آن خودروها، شبیه خودروهای امروزی -که در خیابان‌ها مانور می‌دهند- نیستند.

به گزارش عصر ایران به نقل از "اتودیزاین مگزین"، شرح دقیق یک خودرو از آینده بسیار سخت است. این موضوع با توجه به شکست تجربیات گذشته سخت‌تر هم می‌شود، بنابراین به تصویر کشیدن یک خودروی GT با قدرت عملکردی بالا از آینده تا حدی غیرواقعی و غیر ممکن به نظر می‌رسد. با این وجود فرانچسکو گاستالدی طراح ارشد خودرو تصمیم گرفته طرحی از یک خودروی مازراتی هومیج را برای 32 سال آینده ارائه دهد.

32 سال برای راندن این خودرو صبر کنید

برخلاف بسیاری از خودروهای امروزی با خطوط تند و دنیایی از زاوایا و گوشه‌ها، مازراتی هومیج گاستالدی دارای خطوط قوس‌دار و گرد است و زیبا به نظر می‌رسد. یک شیشه قوس‌دار و یکپارچه در این خودرو به عنوان شیشه جلو، محافظ در برابر باد، شیشه جانبی و سقف عمل می‌کند.

32 سال برای راندن این خودرو صبر کنید

این خودروی مارزاتی چندان به هومیج شبیه نیست و نوستالژی زمان در آن دیده نخواهد شد، اما بی‌شک شما نیز امیدوارید که یکی از فرزندانتان در سال 2049 یکی از این مازراتی‌های زیبا را سوار شده و به منزلتان بیاید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین