کد خبر: ۴۳۹۹۰۷
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۲
با هت تریک برابر بایرن

تاریخ سازی رونالدو در لیگ قهرمانان/ وقت های اضافی به کام شاگردان زيدان +تصاویر

رئال مادرید با درخشش کریستیانو رونالدو توانست 4 بر 2 بایرن مونیخ را از لیگ قهرمانان حذف کند.
آفتاب‌‌نیوز : در ادامه دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا یک دیدار برگزار شد که در آن رئال مادرید و بایرن مونیخ برابر هم به میدان رفتند.

به گزارش آفتاب، در نیمه نخست رئال تین سرتر بود و جدی ترین صحنه را راموس خلق کرد که بواتنگ از روی خط بیرون کشید.

در آغاز نیمه دوم بایرن مونیخ قدرت گرفت.  بعد از موقعیتی که روبن از دست داد و مارسلو توپ را از روی خط بیرون کشید، تیم آلمانی به پنالتی رسید. خطای مشکوک کاسیمیرو روی روبن را داور پنالتی گرفت تا لواندوفسکی به گل تبدیل کند.

رئال که سراسیمه شده بود با ضربه سر زیبای رونالدو بازی را به تساوی کشاند ولی اشتباه عجیب راموس و گل به خودی او باعث شد بایرن مونیخ 2 بر یک پیش بیفتد.
اخراج آرتورو ویدال باعث شد تا بایرن مثل بازی رفت 10 نفره شود.

در وقت های اضافه کریستیانو رونالدو توانست 2 گل دیگر به ثمر برساند و هت تریک کند. تیر خلاص را نیز مارکو آسنسیو به قلب بایرن شلیک کرد تا این بازی با برتری 4 بر 2 رئال مادرید به پایان برسد.

رونالدو که هفته گذشته در مونیخ برابر بایرن دبل کرده و تعداد گل های اروپایی خود را به عدد 100 رسانده بود، امروز سه گل دیگر به بایرن زد تا حالا در لیگ قهرمانان نیز از مرز 100 گل عبور کرده باشد. به این ترتیب او زودتر از مسی که 94 گله است توانست به مرز 100 گل زده در چمپیونزلیگ برسد.

رونالدو سال گذشته در همین مرحله برابر یک تیم آلمانی دیگر یعنی ولفسبورگ هت تریک کرده بود و امسال نیز با زدن 5 گل از 6 گل رئال به بایرن در مجموع دو بازی رفت و برگشت، نقش اساسی در صعود رئال به نیمه نهایی ایفا کرد.

 

 

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین