کد خبر: ۴۴۰۰۲۶
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸
اخبار ضدونقیض درباره حمایت حامیان سعید جلیلی از رئیسی

جبهه پایداری خبر خود را تکذیب کرد!/مدافعان دیروز احمدی‌نژاد، حامیان امروز رئیسی

درحالی که ساعاتی پیش کانال رسمی تلگرام جبهه پایداری از حمایت از ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری خبر داده بود، دقایقی پیش این خبر از خروجی کانال حذف و تکذیب شد.
آفتاب‌‌نیوز :
حوالی ساعت ۱۲ ظهر امروز کانال رسمی تلگرام جبهه پایداری که از حامیان احمدی‌نژاد در سال‌های گذشته بودند، اعلام کرد که در انتخابات ریاست‌جمهوری پیش رو از ابراهیم رئیسی حمایت می‌کند و بیانیه جبهه در این رابطه به زودی منتشر می شود.

به گزارش آفتاب‌نیوز، اما دقایقی پیش این خبر از روی خروجی کانال جبهه پایداری حذف شد و به نقل از آقاتهرانی دبیرکل این جبهه آمد: پایداری فعلا از هیچ گزینه‌ای به شکل رسمی اعلام حمایت نکرده و ما در زمان مناسب فرد اصلح را با صدور بیانیه‌ای معرفی خواهیم کرد. گفتنی است که برخی از اعضای این جبهه  گفته‌اند که بعد از انصراف سعید جلیلی از نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری، به احتمال زیاد از رئسی حمایت خواهند کرد.

آقاتهرانی: گزینه خود را به موقع اعلام می‌کنیم

همچنین دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه پایداری فعلاً از هیچ گزینه‌ای به شکل رسمی اعلام حمایت نکرده است، گفت: ما در زمان مناسب، فرد اصلح را با صدور بیانیه‌ای معرفی خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام مرتضی آقا تهرانی دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در گفت و گو با فارس، با اشاره به انتشار خبری درباره حمایت این جبهه از کاندیداتوری حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: جلسات پایداری به صورت مستمر برگزار می‌شود و ما هفته‌ای دو بار جلسه برگزار می‌کنیم و معتقدیم باید به اصلح رأی داد، اما هنوز گزینه ما به صورت رسمی اعلام نشده است. 

آقاتهرانی تأکید کرد: اگر برای معرفی گزینه نهایی این جبهه قاطع شویم، بیانیه داده و اعلام حمایت می‌کنیم، لذا خبری که اخیراً منتشر شد، به صورت رسمی نبوده است و استنباطی است.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما در زمان خود فرد اصلح را اعلام خواهیم کرد، افزود: بنابراین باید بگویم جبهه پایداری تاکنون به شکل رسمی از هیچ کاندیدایی اعلام حمایت نکرده است. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین