کد خبر: ۴۴۰۰۳۶
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰

برخوردهای ناجور با استاد پیشگوی پیروزی ترامپ!

یک پروفسور برجسته در واشنگتن به دلیل پیش‌بینی شکست کلینتون از ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 آمریکا طرد شد.
آفتاب‌‌نیوز : ایران نوشت: به گزارش واشنگتن‌اگزمینر، «آلن لیچمن» پروفسوری که پیروزی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 این کشور را به درستی پیش‌بینی کرده بود روز سه‌شنبه درباره رفتار مردم با وی پس از اعلام این پیش‌بینی با شبکه MSNBC مصاحبه کرد.

لیچمن که یکی از برجسته‌ترین پروفسورهای تاریخ در دانشگاه واشنگتن است یکی از افرادی بود که شکست هیلاری کلینتون در مقابل ترامپ را پیش‌بینی کرد.

لیچمن که از سال 1984 نتایج تمام انتخابات را به درستی پیش‌بینی کرده درباره واکنش دیگران به پیش‌بینی‌اش گفت: «من در قلب واشنگتنِ بودم ولی هیچکس با من حرف نمی‌زد. وقتی از دور می‌دیدند من می‌آیم با اشاره حرف می‌زدند و سعی می‌کردند از خودشان محافظت کنند».

لیچمن گفت حتی یک نفر مرا تهدید کرد که به دلیل پیش‌بینی پیروزی ترامپ با رئیس دانشگاه برای برکناری او از سمتش تماس می‌گیرد.

با اینکه لیچمن برای پیش‌بینی خود تقریباً طرد شده است در حال نوشتن کتاب جدیدی است که در آن احتمال برکناری ترامپ از سمت ریاست‌جمهوری پیش‌بینی شده است. مسئله جالب این است که شنیدن پیروزی ترامپ در برابر کلینتون از زبان فردی برجسته مانند لیچمن هم برای مردم آمریکا قابل قبول و امکانپذیر نبود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین