کد خبر: ۴۴۰۰۷۰
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۹

تساوی پرسپولیس و پدیده در نیمه نخست

دیدار تیم‌های پرسپولیس و پدیده در پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل به اتمام رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
دو تیم پرسپولیس و پدیده مشهد در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷:۴۵ در ورزشگاه پر از جمعیت آزادی مقابل هم قرار گرفتند که تا پایان نیمه نخست دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

پرسپولیس که هفته گذشته توانست سومین قهرمانی خود در لیگ برتر را قطعی کند در حالی مقابل پدیده رضا مهاجری قرار گرفت که ۷۸ هزار هوادار این تیم برای تماشای این دیدار و همچنین جشن قهرمانی سرخپوشان به ورزشگاه آزادی آمده‌ بودند.

دقیقه ۲: پاس اشتباه محمد انصاری به مهاجم پدیده رسید و زامهران پس از دریبل علیرضا بیرانوند، توپ را به سمت دروازه فرستاد که سید جلال حسینی به زیبایی توپ را از روی خط برگشت داد تا شاگردان برانکو در همین دقایق ابتدایی غافلگیر نشوند.

دقیقه ۸: پاس‌کاری‌های توپ بازیکنان پدیده در پشت محوطه جریمه با پاس در عمق به رضا ناصحی همراه شد که ضربه این بازیکن را بیرانوند دفع کرد.

دقیقه ۹: ضد حمله بازیکنان پرسپولیس با حرکت علیپور همراه شد و این بازیکنان پس از یک‌ و دو با طارمی ضربه‌ی آرامی را روانه دروازه پدیده کرد که توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۷: فرار مهدی طارمی از بین مدافعان پدیده، این مهاجم را در حالت تک‌به تک با روشنگر قرار داد که شوت بهترین گلزن سرخپوشان به دروازه‌بان پدیده برخورد کرد و برگشت داده شد.

دقیقه ۱۸: پاس سامان نریمان‌جهان در پشت محوطه جریمه به علیپور رسید که شوت این بازیکن به‌آرامی در دستان روشنگر قرار گرفت.

دقیقه۲۲: پاس زیبای سروش رفیعی در موقعیتی تک‌به تک به طارمی رسید اما تکل زیبای مرادمند از پشت، توپ را از مقابل پای مهاجم پرسپولیس دور کرد.

دقیقه ۳۳: پاسکاری‌های متوالی سرخپوشان به سامان نریمان‌جهان رسید که شوت خطرناک این بازیکنان با اختلافی کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 45: شوت زیبای اکبری ایمانی با تیر دروازه پرسپولیس برخورد کرد تا موقعیتی بسیار خوب از تیم مشهدی گرفته شود.

شاهین حاج‌بابایی نیز آخرین قضاوت خود را در لیگ برتر خلیج فارس در این دیدار انجام داد.

شاگردان برانکو ایوانکویچ که هفته گذشته موفق شدند با پیروزی مقابل ماشین‌سازی، قهرمانی خود در لیگ شانزدهم را قطعی کنند با این ترکیب به مصاف پدیده رفتند: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، محمد انصاری،حسین ماهینی، صادق محرمی، کمال کامیابی نیا، سامان نریمان جهان، سروش رفیعی ، علی علیپور، مهدی طارمی، وحید امیری

به‌ گزارش ایسنا، رضا مهاجری نیز این ۱۱ مرد را برای تقابل با پرسپولیس به میدان فرستاده است: مجتبی روشنگر، وارزدات هارویان، محسن حسین مرادمند، محمدرضا ناصحی، حسن جعفری، محسن یوسفی، میلاد کمندانی، معین عباسیان، حسین زامهران، اکبر ایمانی و حسین مهربان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین