کد خبر: ۴۴۰۱۱۹
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰

طاهری: نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که نگذاشتند هانی به جمع ما بپیوندد

سرپرست باشگاه پرسپولبس از حضور نداشتن هانی نوروزی و اجازه ندادن نیروی انتظامی به وی برای حضور در جشن قهرمانی سرخ‌پوشان ابراز بی‌اطلاعی کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
علی‌اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس در جشن قهرمانی این تیم اظهار کرد: از مقام عالی وزارت و تمام کسانی که ما را کمک کردند و در طول این مدت از ما حمایت کردند تشکر می‌کنم اما باید بگویم که از این هواداران بهتر نداریم و کسی جز آن‌ها شایسته تقدیم این جام به آن‌ها نیست. من این جام قهرمانی را به هواداران پرشورمان که ما را حمایت کردند تقدیم می‌کنم.

وی درباره عدم اهدای جام به هانی نوروزی اظهار کرد: مراسم با توجه به نیازهای امنیتی که داشت، تحت نظارت نیروهای انتظامی بود. حتی میزان رفت و آمد ما و خبرنگاران نیز با نظر این افراد  مشخص می‌شد. ما پیش از این نیز با نیروهای انتظامی هماهنگ کرده بودیم که پس از جشن اصلی و تشریفاتی که داشتیم، هانی نوروزی، فرزند هادی عزیز را به جمع خودمان بیاوریم و او را در این جشن شریک کنیم اما متاسفانه من روی سکو بودم و نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که اجازه حضور هانی را ندادند.

علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره احتمال ادامه همکاری‌اش با پرسپولیس گفت: تا زمانی که این لطف شامل حال ما شود، در باشگاه پرسپولیس می‌مانم و خدمت می‌کنم. خدا را شکر امسال لیگ پویاتری را شاهد بودیم. سطح لیگ امسال بالاتر است و رقابت‌ها نزدیک‌تر بود.

وی ادامه داد: اگر ایده‌هایی که می‌دهیم به خوبی اجرا شود، سطح فوتبال ما از این بالاتر هم خواهد رفت. پویاتر شدن لیگ به نتیجه‌گیری تیم ملی و قدرتمندتر شدن این تیم نیز کمک خواهد کرد.  نمی‌توان به راحتی نتایج مسابقه‌ها را پیش‌بینی کرد. اما امیدوارم در سال‌های آینده قوی‌تر و موفق‌تر باشیم.

طاهری درباره هواداران پرسپولیس و حضور پرشور آن‌ها در ورزشگاه اظهار کرد: باشگاه‌های بزرگی چون پرسپولیس هستند که از چنین پشتوانه خوبی برخوردارند اما این به ما این وظیفه را می‌دهد که ورزشگاهی بسازیم تا بتوانیم از حضور هواداران‌مان استقبال کنیم. امیدوارم سطح کار را بالاتر ببریم تا هر کسی که بلیت می‌خواهد بدون استرس و نگرانی به ورزشگاه بیاید و در جای مورد نظرش بنشیند. این هواداران هستند که سرمایه اصلی فوتبال ما هستند و باید به حق اصلی خود برسند.

طاهری ادامه داد: ما اگر بتوانیم از این سرمایه استفاده کنیم با توجه به پتانسیلی که داریم می‌توانیم سوددهی خوبی نیز داشته باشیم و به راحتی سرمایه‌گذاران دیگر را جذب کنیم.

او ادامه داد: این ضعف فوتبال ماست و فکر می‌کنم علت آن عدم اجرای این کارها توسط باشگاه‌هاست. باشگاه‌ها فقر اطلاعاتی و اجرایی دارند. یکی از دلایل آن این است که باشگاه‌ها قابلیت اجرایی کردن آن ندارند و برای حل آن باید امور باشگاه‌ها به دست خودشان سپرده شود و دیگر فدراسیون دخیل نباشد. برای این کار باشگاه‌ها باید آموزش ببینند تا قابلیت اداره توسط خودشان را داشته باشند. این راهی است که کشورهای توسعه یافته در پیش گرفته‌اند.

به گزارش ایسنا، طاهری در پایان درباره بلیت‌فروشی اظهار کرد: آقای تاج از فصل گذشته روی چنین برنامه‌ای که بلیت فروشی به دست باشگاه سپرده شود تاکید داشتند. قرار شد به صورت رسمی این کار به باشگاه سپرده شود و از این پس با برنامه کار کنیم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین