کد خبر: ۴۴۰۲۶۷
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۹

سعداوی: مسئولیت شکست را تقبل می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: مسئولیت شکست برابر استقلال خوزستان را شخصا تقبل می‌کنم.
آفتاب‌‌نیوز :
نعیم سعداوی پس از شکست ۳ بر ۱ تیم‌ش برابر استقلال خوزستان اظهار کرد: جا دارد به تیم استقلال خوزستان تبریک بگویم. من مسئولیت این شکست را تقبل می‌کنم و باید بگویم در نیمه اول مالک توپ بودیم ولی تعلل و اشتباهات فردی به ما ضربه زد.

وی ادامه داد: بسیار تلاش کردیم که جبران کنیم اما موفق نشدیم. ما بدجوری گل دریافت کردیم و واقعیت این است که حریف بسیار خوب عمل کرد و اگر هوشیارتر بود می‌توانست گل‌های بیشتری هم بزند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: بازیکنان تیمم جوان و بدون تجربه هستند و تلاش‌مان را کردیم که موفق باشیم ولی کمبود بازیکن اجازه نداد. پرونده این بازی بسته شد و باید به فکر بازی آینده‌مان باشیم.

وی در خصوص اعتراض هواداران نیز اظهار کرد: صراحتا اعلام می‌کنم که هواداران حق دارند که اعتراض کنند. هرچند برخی از این معترضان هستند که نمی‌دانند که هوادار فولاد می باشند یا تماشاگر فوتبال. هوادار باید تیم‌ش را حمایت کند.

به گزارش ایسنا، سعداوی بیان کرد: من مسئول این شکست سنگین هستم و ای کاش می توانستم تمام مسائل را بیان کنم. اجازه دهیم پس از پایان لیگ صحبت‌های لازم را بیان کنم تا خدایی نکرده کسی متهم به تضعیف و تحریف نشود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: من و همکارانم برای فولاد کم نگذاشته‌ایم و با توجه به اینکه در جلسه هیات مدیره قول داده‌ایم برای بهتر بودن صحبتی نکنیم، فعلا سکوت می‌کنیم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین