کد خبر: ۴۴۰۵۰۰
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۹

اطلاعات تازه درباره عامل حمله پاریس

عامل حمله شانزلیزه، پیش از این مدتی به جرم تلاش برای قتل تعدادی پلیس، زندانی بوده است.
آفتاب‌‌نیوز :
یک روزنامه فرانسوی فاش کرد عامل حمله "شانزلیزه" – که یک افسر را به قتل رساند – پیش از این مدتی به جرم تلاش برای قتل تعدادی پلیس، زندانی بوده است. 
  
به گزارش پایگاه خبری "اسکای نیوز عربی"، وی به تازگی نیز به اتهام ارتباط با تروریسم مورد بازجویی قرار گرفته است اما پلیس فرانسه به دلیل عدم وجود مدرک او را آزاد کرد. 
  
روزنامه "لو پاریزین" چاپ پاریس نوشت "کریم شورفی"، ساکن منطقه ای در حومه شرقی پاریس، در مقر شرکت "مو" در خارج از پایتخت مورد بازجویی قرار گرفته بود؛ خبرچین ها گزارش داده بودند که وی برای قتل افراد پلیس، به دنبال سلاح بوده است. 
 
 
به گزارش انتخاب به نقل از العالم، در حمله ای که روز پنج شنبه در شانزلیزه رخ داد یک پلیس به قتل رسید و دو نفر نیز مجروح شدند. همچنین فرد مهاجم نیز به قتل رسید. 
 
 دادستان کل پلیس حاضر به افشای اسم فرد مظنون نشد اما منابع رسانه ای در فرانسه گفتند که وی شهروند فرانسه بوده و 39 سال سن داشت و برای دستگاه های اطلاعاتی فردی شناخته شده بوده است. وی سابقه ارتکاب خشونت نیز داشته است. 
  
گروه تروریستی داعش مسئولیت این حمله را که در خیابان مشهور منتهی به طاق نصرت رخ داد، بر عهده گرفته و لقب فرد مهاجم را "ابو یوسف بلژیکی" عنوان کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین